AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #1 Skrevet 17. september 2023 Brukte en del jalapeno i noe mat jeg lagde til middag i går. Tror nesten det er flere år siden jeg har spist jalapeno så skulle prøve det i går. Spiste også av restene før jeg dro på jobb i dag og følte meg fin, helt til nå nettopp. Fikk plutselig en følelse av at det brant i magen og så kjente jeg at jeg måtte så forferdelig på do. Sprang til toalettet etter jeg var ferdig med å hjelpe en kunde. Det bare rant fra meg og føltes ut som om det brant i endetarm og i endetarmsåpning etterpå. 🫣 Kjenner fortsatt litt på det, men ikke så ille nå. Er det vanlig å reagere så veldig på jalapeno? Jeg hadde ingen reaksjon som jeg kan huske når jeg brukte å spise det en del før for flere år siden og ingen reaksjon i går etter jeg spiste det til middag. Anonymkode: 08848...37e
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #2 Skrevet 17. september 2023 Det trenger jo ikke være jalapenoen du reagerte på men noen får den type reaksjon av sterk mat, jeg er veldig glad i sterk mat og man kjenner smaken både når den går inn og ut igjen. Anonymkode: b773e...802 1
La Luna Skrevet 17. september 2023 #3 Skrevet 17. september 2023 Chili kan gjøre mer vondt ut enn inn, ja. Hvis du ikke er vant med chili og brukte ganske mye, så er det helt normalt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #4 Skrevet 21. september 2023 Ikke uvanlig for nordiske mager. Anonymkode: 7a8cd...b4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå