Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #1 Skrevet 22. januar 2006 Hei! Jeg driver og komponerer en ny samling med treningsmusikk på Mp3-spilleren min, og trenger litt tips om hva som er bra å trene til, i hovedsak til spinning og jogging. Har dere noen yndlingssanger å trene til?
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2006 #2 Skrevet 22. januar 2006 Har akkurat fått dilla på Basic Element - Raise the gain Den er skikkelig fengende, både på sykkel og sikkert til løping også Ellers er Gorillaz - Feel good INC en personlig favoritt, som endelig fikk meg til å begynne å løpe i sommer
Wonderwoman Skrevet 22. januar 2006 #3 Skrevet 22. januar 2006 Safri duo - både "played alive" og "all the people" Southside spinners - luvstruck Ricky Martin - Drop it on me Madonna - Sorry DJ Mendez - Razor tongue Kevin Lyttle - Turn me on Will Smith - Gettin Jiggy with it
Søtpotita Skrevet 27. januar 2006 #4 Skrevet 27. januar 2006 På min mp3-spelar likar eg best: Michael Jackson (Who is it, In the closet osv). Missy Elliott (Hot Boyz, Partypeople) No Doubt (Sunday Morning (perfekt til jogging!), Its my life). Timbuktu (alle!) Ralph Myerz and the Jack Herren Band (Think Twice) Madonna (alle). ++++++++
Lassie Skrevet 31. januar 2006 #6 Skrevet 31. januar 2006 Når jeg trener hører jeg stort sett kun på techno og dance. Det er det mest fart i og det får meg mer lysten på å gjøre en skikkelig innsats.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Alana Miles - Black velvet er jo bra (Ellers er vell "Survivor - Eye of the tiger" så selvskreven at det ikke er nødvendig å nevne )
Gjest *smak* Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Bruker "Bodywork" cd når jeg trener. Bra tempo og kule sanger.
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Cascada er veldig bra på spinning, å den sunblock versjonen av baby baby!
Goldilocks Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Ulik musikk til ulik trening, men for meg er det to klare favoritter til løping: SLIPKNOT: MY PLAGUE DOPE: TAKE YOUR BEST SHOT får meg virkelig til å løpe fortere... Til annen trening hører jeg på det meste med litt fart i, alt fra cascada til red hot chillipeppers
Fat Sally Lee Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 Jeg digger å jogge til E-Types gode, gamle 'Angels are crying'...
lolita90 Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 jeg synes det er best å jogge til musikk som har en fast rytme som ikke er for rask, og ikke for langsom.... går i cascada og Nightcore her
Gjest *Mim* Skrevet 14. februar 2008 #14 Skrevet 14. februar 2008 Flere? Har lagt inn en del av disse på mobilen nå.
Mischa Skrevet 15. februar 2008 #15 Skrevet 15. februar 2008 Supermode - Tell Me Why Booty-Luv - Some Kinda Rush Chanel - Dance Mason vs. Princess Superstar - Exceeder (Perfect) Camille Jones Vs Fedde Le Grand The Creeps September - Cry For You BeatFreakz - Somebody's Watching Me Benny Benassi Presents The Biz - Satisfaction
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. februar 2008 #17 Skrevet 15. februar 2008 Denne får jeg skikkelig lyst til å hoppe og sprette av! *skulle ønske noen på min spenst bruker denne i timene...* http://www.biiptv.no/video/iLyROoaft5YN.html
Cristycreme Skrevet 20. februar 2008 #18 Skrevet 20. februar 2008 Stort sett alt med Black Eyed Peas får deg i gang! Favoritten er "Pump It".
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #19 Skrevet 27. februar 2008 "Bob Sinclair- Rock this party" er helt sinnsyk, jeg tuller ikke når jeg sier at den drar meg opp bakken! Den er min nummer en!
Gjest Gjest_Stina_* Skrevet 16. april 2008 #20 Skrevet 16. april 2008 The Strokes - Juicebox (fantastisk, hører alltid på denne de siste minuttene jeg løper for den får tempoet opp uansett hvor sliten jeg er:) Jens Lekman- People who hate people Albino Superstar- my girls
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå