Gå til innhold

Skyhøy pris på toalettpapir hos Rema1000 i neste uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 ruller. Helt rått, og så kaller de det tilbud!  
Jeg betalte vel ca 80 for 24 rl hos Kiwi på fredag, annet merke, men helt fint

IMG_4817.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ, og førpris 60??? 🤯 nei fy faen

Anonymkode: ec00a...340

Skrevet

Er ikke det billig for lambi dopapir da? 

Anonymkode: ccb01...bf7

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Lamborghini har alltid vært det dyreste dasspapiret. Selv da jeg jobbet på Rema i 98 kostet en pakke Lamborghini rundt 30 kr og det er jo 25 år siden nå og pengene var mye mer verdt enn idag. Remas eget papir kostet 12 kr for 8 ruller. 

Anonymkode: 5f11f...806

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ikke det billig for lambi dopapir da? 

Anonymkode: ccb01...bf7

Jo. Og ts kan jo kjøpe prima til.. hva er det 14 kr… neste uke , så det er frivillig og kjøpe lambi. Selv kjøpte jeg lambi forrige uke, de kjørte samme tilbud forrige uke. Greit med litt luksustoalettpapir når det er på tilbud . 

Anonymkode: ecc93...9f9

• Liker 1
Skrevet

Finnes da billigere alternativ.

Toalettpapir 8 stk

Prima Lavpris

Prima Lavpris Toalettpapir
kr 2000
kr 0,11 per m

•  

• Hjerte 1
Skrevet

Om man skal sammenligne do papir og priser opp mot hverandre og butikker bør det jo være samme type. Uansett lambi er dyrt og heller ikke vært prisen, jeg får kløe i skrittet. Her hjemme bruker vi prima sin eller first price funker fint 

Anonymkode: 7571e...049

Skrevet
Adobyen skrev (13 minutter siden):

8 ruller. Helt rått, og så kaller de det tilbud!  
Jeg betalte vel ca 80 for 24 rl hos Kiwi på fredag, annet merke, men helt fint

IMG_4817.jpeg

Nettopp, det  du kjøpte var et annet merke. Du kan jo kjøpe billigere på rema også, men dette er da et godt tilbud på lambi? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nettopp, det  du kjøpte var et annet merke. Du kan jo kjøpe billigere på rema også, men dette er da et godt tilbud på lambi? 

Jeg skjønner at det er en stund siden jeg kjøpte Lambi toalettpapir :)  

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke om 17% rabatt er et *veldig* godt tilbud.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hehe,  jeg rotet med huet.

jeg ble så forskrekket over den tilbudsavisen, men skjønner at det var greit nok tilbud likevel :) 

Endret av Adobyen
Skrevet
Helgekarjol skrev (2 minutter siden):

Vet ikke om 17% rabatt er et *veldig* godt tilbud.

Ikke veldig godt tilbud. Et godt tilbud. Jeg kjøpte en pakke, hadde det vært veldig godt hadde jeg nok kjøpt flere. 

Skrevet

Vi lever i en dyr tid. Det merkes både i hodet og ræven.

Tilbudsprisen på denne 8-pakningen med Lambi er altså over 6 kroner rullen, mot normalt over 7.  

Jeg kjøpte 24 ruller Unik, mykt og godt 3-lags papir til under 3,50 for rullen. Det er jo tilbudspris, og varer jo ikke ubegrenset, men valget er jo enkelt. 

Skrevet

Dette har du sannsynligvis stemt for, så kanskje tenke seg bedre om i 2025. 

Anonymkode: 4e089...ddf

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vel… har du flere «glupe»  kommentarer? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Stemt for lambi? Det er jo bare og kjøpe frist price. Det her blir som  « kjøtt blir rådyrt til uken « og legge ut link til ukens kg pris på indrefilet, og sammenligne med forrige ukes kg pris på lungemos. Dopapir har ikke blitt billigere, det er tilbud på det dyreste dopapiret ( så vidt jeg vet?) på markedet. 

Skrevet

Hvorfor reagere på at Rema selger det på tilbud, men du reagerer ikke på at Oda har en høyere vanlig pris enn Rema?
Meny har ikke 8pk, men de har 4pk Lambi classic pluss til 59.90, eller classic 12pk til 105kr.

Jeg synes det blir feil å oute Rema som "den dyre" når de er de som er billigst på det produktet... at du kjøper andre merker til en annen pris blir dårlig sammenligningsgrunnlag, og ganske urettferdig. Det blir som å si at en spesifikk butikk er dyr på Norvegia, for du kjøpte firstprice ost billigere hos en konkurrent.

Anonymkode: f6737...a95

• Liker 3
Skrevet

Morsomt å fyre opp kverulantene på KG 🤣 anonyme og ute etter å ta trådstarter.   Får jo god underholdning her jeg 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor reagere på at Rema selger det på tilbud, men du reagerer ikke på at Oda har en høyere vanlig pris enn Rema?
Meny har ikke 8pk, men de har 4pk Lambi classic pluss til 59.90, eller classic 12pk til 105kr.

Jeg synes det blir feil å oute Rema som "den dyre" når de er de som er billigst på det produktet... at du kjøper andre merker til en annen pris blir dårlig sammenligningsgrunnlag, og ganske urettferdig. Det blir som å si at en spesifikk butikk er dyr på Norvegia, for du kjøpte firstprice ost billigere hos en konkurrent.

Anonymkode: f6737...a95

At tilbudsavisen tilhørte Rema, var likegyldig altså. Jeg har ikke fulgt med på Lambi-prisene, så ville vel reagert samme hvor jeg så det.  Jeg handler gjerne litt der også. Beklager at jeg ikke har fått med meg prisutviklingen på Lambi.

jeg har faktisk ikke sammenlignet epler og pærer, men produktet fra Unik, som absolutt er sammenlignbart. I en annen av billigkjedene.

Skrevet

Håper alle slutter å kjøpe Lambi, så setter de ned prisen.

Anonymkode: 7de76...e1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...