Gå til innhold

Svenske regjeringen kaller inn til krisemøte.

Concert

Anbefalte innlegg

Er jo nå Sverige ser resultatet av galskapen de har holdt på meg i flere tiår, ukontrollert innvandring. Landet deres har jo kollapset fullstendig, områder der politiet/ambulanse ikke kan gå inn i. Men alikevel er ikke dette nok til at de våkner opp, setter inn millitæret og rydder opp i områder. Er jo tusenvis av mennesker som kan sendes tilbake til hjemlandet sitt, statsborgerskap bør også oppheves på det som utfører kriminelle handlinger.

https://www.expressen.se/nyheter/regeringen-kallar-till-extrainsatt-mote-om-gangen/

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Concert said:

Er jo nå Sverige ser resultatet av galskapen de har holdt på meg i flere tiår, ukontrollert innvandring. Landet deres har jo kollapset fullstendig, områder der politiet/ambulanse ikke kan gå inn i. Men alikevel er ikke dette nok til at de våkner opp, setter inn millitæret og rydder opp i områder. Er jo tusenvis av mennesker som kan sendes tilbake til hjemlandet sitt, statsborgerskap bør også oppheves på det som utfører kriminelle handlinger.

https://www.expressen.se/nyheter/regeringen-kallar-till-extrainsatt-mote-om-gangen/

Alle disse «svenskene» har gjennom ditt svenske statsborgerskap fri tilgang til det norske kongedømmet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madame Butterfly skrev (6 minutter siden):

Alle disse «svenskene» har gjennom ditt svenske statsborgerskap fri tilgang til det norske kongedømmet. 

Norge vil oppleve akkurat det samme i fremtiden, det som skjer i Sverige nå.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Concert skrev (16 minutter siden):

Norge vil oppleve akkurat det samme i fremtiden, det som skjer i Sverige nå.

Dessverre er det ikke utenfor all sannsynlighet. Det er mulig Norge bare ligger litt etter Sverige i den utviklingen. 

Vi kan imidlertid håpe det at Norge har hatt kritiske stemmer gjør at det ikke blir like ille her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kokeplate said:

Dessverre er det ikke utenfor all sannsynlighet. Det er mulig Norge bare ligger litt etter Sverige i den utviklingen. 

Vi kan imidlertid håpe det at Norge har hatt kritiske stemmer gjør at det ikke blir like ille her.

Det er jo bare så synd at håpe er det eneste vi kan gjøre. 

Det er for liten informasjons flyt til at demokratiet fungerer optimalt. For lite debatt. 

I disse tider da media er flinke til å avdekke griskhet, ukultur og kriminalitet blant våre folkevalgte bør vi kanskje ikke være for hard mot de, all ros til media for dette, men….

De er ikke alltid like gode i sin rolle som 4. statsmakt i å sette dagsorden, det er mange store skiftninger som ikke kommer ut i media, med gode nok analyser i forkant av utviklingene. Fra ACER, til migradjonskrise, og mye i forhold til det grønne skiftet.

Det hadde vært greit med norske politiske ståsteder i forhold til hvor vi er sammenlignet med Svergie. 

Jeg liker å leve i er trygt samfunn, hvor jeg og familien kan bevege oss trygt rundt omkring. Jeg har en slektning som bor i en belastet by i Frankrike, der bør man låse bilen når man kjører rundt i sentrum, så man ikke blir ranet når man venter på rødt lys. Vil jo virkelig ikke ha det sånn her. Eller annen uheldig utvikling. 

Etterlyser egentlig en diskusjon i forkant, om utviklinger, forbyggende strategier og planer for løsning av problemer. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...