AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #1 Skrevet 17. september 2023 En tidligere venninne som bare faset meg helt ut for endel år siden har nå tatt kontakt på nytt og vil treffes. Det ligger mange vonde hendelser i kjølvannet av dette havarerte vennskapet. Og selv om jeg den gang sørget over at hun kuttet kontakten godtok jeg det og gikk videre med å investere i andre og bedre vennskap. Nå har hun plutselig lyst å treffes igjen men jeg kjenner jeg har ikke lyst. Hun har sendt meg en fbook-melding der hun bare antar at jeg vil bli kjempeglad for at hun tar kontakt og si ja til å treffes, noe jeg ikke vil. Men hvordan svare på denne meldingen og takke nei til videre kontakt? Jeg har ikke lyst å virke ufin og såre henne unødvendig Men samtidig ønsker jeg å sette foten ned for å gjenoppta dette "vennskapet". Anonymkode: 4fe31...f76 1
Phoenix Heart Skrevet 17. september 2023 #2 Skrevet 17. september 2023 Hadde ikke svart på meldingen. 2 5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #3 Skrevet 17. september 2023 Vil du være ærlig eller vil du fase det ut? Om du ikke vil ærlig kan du bare svare "så kjekt! Jeg har dessverre svært travle dager for tiden, men jeg kan gi en lyd om jeg finner ledig tid en dag". Også gir du aldri en lyd. Det beste er vel å bare si ærlig at du ikke ser hensikten med å møtes, siden dere gikk hver deres vei for mange år siden. Anonymkode: 6ab92...93f 5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #4 Skrevet 17. september 2023 Bare vær ærlig uten å beskylde eller være frekk. Det beste er ærlighet. Anonymkode: 4646a...28a
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #5 Skrevet 17. september 2023 Jeg ville enten ha: 1) Ikke svart på meldingen 2) Vært ærlig og sagt at du ikke føler for å møtes, basert på at hun tidligere valgte å kutte deg ut. Sånne mennesker fortjener å høre det. Anonymkode: 8b675...5ad 6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #6 Skrevet 17. september 2023 Jeg fikk faktisk en liknende melding i dag. Slettet meldingen uten å åpne. Synes også det var et godt råd å ev. skrive at du har mye i kalenderen men kan gi lyd fra deg hvis det kommer en åpning - og så gjør det ikke det. Du skylder henne ikke noen forklaring. Anonymkode: b6d8e...636 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå