Gå til innhold

Vibrator til bruk under samleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker tips til en god vibrator som er enkel å bruke under samleie. Har forsøkt 2 ulike små bullet-vibratorer, men føler vibreringen er for rask, altså ikke dype nok pulseringer. Det blir derfor for intenst. Womanizer er for oss upraktisk å bruke under samleie samt at den er alt for intens for meg. Har en rosa dildo som har perfekt vibrering, men den blir litt i veien når vi har samleie. 

Bruker oftest fingrene underveis, men hadde vært digg med en liten vibrator innimellom. 

Anonymkode: b8144...292

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en parvibrator eller penisring med vibrator? Så kan dere begge få en litt mer intens opplevelse 😏

Skrevet
Jdz skrev (21 minutter siden):

Hva med en parvibrator eller penisring med vibrator? Så kan dere begge få en litt mer intens opplevelse 😏

Penisring med vibrator ga ikke meg noe, da den ikke treffer riktig utenom når han bare ligger og «gnikker» mot meg. Den parvibratoren vi har forsøkt glapp bare unna og det var et sabla styr å holde den på plass 😄 kanskje du har tips til noen som fungerer godt?

Jeg får orgasme av penetrering når vi tar det rolig, men skal han kjøre på hardt trenger jeg ytre stimuli og i f.eks. doggy er det enklere med vibrator enn med fingrene. Ønsker derfor en liten og praktisk vibrator med dype vibreringer 😊 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Penisring med vibrator ga ikke meg noe, da den ikke treffer riktig utenom når han bare ligger og «gnikker» mot meg. Den parvibratoren vi har forsøkt glapp bare unna og det var et sabla styr å holde den på plass 😄 kanskje du har tips til noen som fungerer godt?

Jeg får orgasme av penetrering når vi tar det rolig, men skal han kjøre på hardt trenger jeg ytre stimuli og i f.eks. doggy er det enklere med vibrator enn med fingrene. Ønsker derfor en liten og praktisk vibrator med dype vibreringer 😊 

Det var interessant synes jeg! Du får orgasme av rolig samleie? Er det noen spesiell teknikk da? Jeg fikk orgasme av samleie  før, men da måtte det være raskt/hardt. Etter tre fødsler har jeg ikke sjans lengre 😑

Jeg har hørt om en vibrator som skal være for samleie, den ligger liksom både inni og utenpå. Men vet ikke hva den heter. Søk på kondomeriet! Lurer på å kjøpe noe slikt selv.

Anonymkode: c10c2...072

Skrevet

Vanskelig å komme med anbefalinger når du ikke liker hva du har, men heller ikke sier hva du har. 

Anonymkode: 0c4af...8cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det var interessant synes jeg! Du får orgasme av rolig samleie? Er det noen spesiell teknikk da? Jeg fikk orgasme av samleie  før, men da måtte det være raskt/hardt. Etter tre fødsler har jeg ikke sjans lengre 😑

Jeg har hørt om en vibrator som skal være for samleie, den ligger liksom både inni og utenpå. Men vet ikke hva den heter. Søk på kondomeriet! Lurer på å kjøpe noe slikt selv.

Jeg fikk ikke orgasme av penetrering før etter at jeg hadde fått barn (3 fødsler her også). Om fødslene hadde noe med det å gjøre vet jeg ikke, men har blitt flinkere til å trene bekkenbunnen for hvert barn. Kan også få orgasme kun ved å knipe hvis jeg er kåt nok. Alle partnere jeg har hatt har kjørt på hardt og det har vært veldig godt, men først da jeg leste om at det rolig tempo kunne gi orgasme testet jeg og min nåværende partner ut dette. Jeg er godt oppvarmet, han bruker lang tid ved åpningen før han presser seg inn og da tar han det rolig i et jevnt tempo samtidig som jeg strammer bekkenbunnen og bare nyter følelsen av ham. Tar ikke mange minuttene før jeg kommer og kan få flere orgasmer etter hverandre. Da kan jeg også komme av at han kjører på hardt. Virker som at følsomheten blir litt lammet hvis det blir for intenst, så ved å gjøre det rolig får jeg muligheten til å føle mer, hvis du skjønner?

Har forsøkt en slik som du beskriver, men den stimulerte ikke rett og flyttet bare på seg, så jeg måtte uansett holde den på plass. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vanskelig å komme med anbefalinger når du ikke liker hva du har, men heller ikke sier hva du har. 

Anonymkode: 0c4af...8cc

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det blir vanskelig å komme med anbefalinger ut fra det jeg skriver?

Jeg har en dildo med dype vibreringer, men den blir for stor. Jeg har et par små bullet-vibratorer som vibrerer raskt og intenst. Parvibrator og vibrerende penisring fungerer ikke. Liker ikke womanizer. Hva annet jeg har av sexleketøy er egentlig irrelevant for å komme med anbefalinger til hva jeg er ute etter, da jeg etterspør en en liten vibrator med dype vibreringer. Jeg orker ikke flere bomkjøp av små vibratorer som vibrerer så raskt og intenst når jeg trenger dype vibreringer. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tusen takk for tips 😊 kan den gi litt langsomme og dype vibreringer med litt styrke? Fasongen så veldig fin ut hvertfall! Det er så vanskelig å forklare hva jeg er ute etter føler jeg… også er det så dumt at man ikke får testet vibratorene på Kondomeriet (altså ikke teste på klitten, men kjenne vibreringen å hånda 😄).

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ønsker tips til en god vibrator som er enkel å bruke under samleie. Har forsøkt 2 ulike små bullet-vibratorer, men føler vibreringen er for rask, altså ikke dype nok pulseringer. Det blir derfor for intenst. Womanizer er for oss upraktisk å bruke under samleie samt at den er alt for intens for meg. Har en rosa dildo som har perfekt vibrering, men den blir litt i veien når vi har samleie. 

Bruker oftest fingrene underveis, men hadde vært digg med en liten vibrator innimellom. 

prøv denne. https://www.nytelse.no/parvibrator/we-vibe-sync-lite-rosa/par/

Skrevet
feliek54 skrev (7 timer siden):

Men holder den seg på plass? Den vi har prøvd (annet merke, relativt lik utforming) stimulerer ikke klitoris uten at jeg holder den der den skal være samt at den indre delen ikke treffer noe av betydning (her gir jo penis nytelse også), så da kunne jeg like så godt ha brukt vanlig vibrator 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.9.2023 den 21.26):

Tusen takk for tips 😊 kan den gi litt langsomme og dype vibreringer med litt styrke? Fasongen så veldig fin ut hvertfall! Det er så vanskelig å forklare hva jeg er ute etter føler jeg… også er det så dumt at man ikke får testet vibratorene på Kondomeriet (altså ikke teste på klitten, men kjenne vibreringen å hånda 😄).

Det er den som har gitt dypest vibrering av dem jeg har prøvd i alle fall. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.9.2023 den 21.20):

Jeg er godt oppvarmet, han bruker lang tid ved åpningen før han presser seg inn og da tar han det rolig i et jevnt tempo samtidig som jeg strammer bekkenbunnen og bare nyter følelsen av ham. Tar ikke mange minuttene før jeg kommer og kan få flere orgasmer etter hverandre.

Er det noen spesiell stilling som funker bedre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det noen spesiell stilling som funker bedre?

Hos oss fungerer misjonæren og liggende på siden mot hverandre best. Jeg på topp fungerer også, men bruker litt lengre tid da. Fordelen er at jeg kan styre selv da. 

Skrevet

vi har en satisfyer endless joy parvibrator, den funker for oss. Må ligge inntil da, ikke støte og kjøre på, men som andre skriver, er mer følsomt uten den harde støtingen..

https://www.sinful.no/p/satisfyer-endless-joy-parvibrator-sort/1022961?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=shopping&contain=1&variantSku=22961&gbraid=0AAAAADn8S_1PFBtCKnTgg1lST0b3R7JC5&gclid=CjwKCAjwjaWoBhAmEiwAXz8DBTvpc83Zs3GRWwwaDF1jsezMKSbA-rtFuMqcQdKJ6euWOeJus9xKSRoCX9UQAvD_BwE

Anonymkode: d7aa7...125

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

vi har en satisfyer endless joy parvibrator, den funker for oss. Må ligge inntil da, ikke støte og kjøre på, men som andre skriver, er mer følsomt uten den harde støtingen..

https://www.sinful.no/p/satisfyer-endless-joy-parvibrator-sort/1022961?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=shopping&contain=1&variantSku=22961&gbraid=0AAAAADn8S_1PFBtCKnTgg1lST0b3R7JC5&gclid=CjwKCAjwjaWoBhAmEiwAXz8DBTvpc83Zs3GRWwwaDF1jsezMKSbA-rtFuMqcQdKJ6euWOeJus9xKSRoCX9UQAvD_BwE

Anonymkode: d7aa7...125

Poenget er å ha en som kan stimulere klitoris nettopp for at han skal kunne støte på 😄 Jeg får orgasme av rolig sex (uten ytre stimuli), men både jeg og han liker det litt røffere innimellom og det er en helt fantastisk orgasme når han kjører på hardt samtidig som jeg får orgasme av stimulering av klitoris. Ønsker derfor en mer praktisk vibrator enn jeg har nå, som samtidig gir dype vibreringer 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...