Gå til innhold

Når kona ikke viser interesse eller kjærlige følelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er gidt med ei som har et stort ego. Det jeg mener er at hun har et stort behov for for sine egne greier, dvs hun er fryktelig opptatt av sine egen tanker, meninger og følelser. Hun prater konstant om sine egne tanker og følelser, hun snakker konstant om sine egne utfordringer. Hun snakker konstant om sin egen dårlige samvittighet, sine drømmer, og sine behov. Meg meg meg…Samtidig er det slik at om jeg kommer med mine ting så må jeg bare « skjerpe meg» , slutte tulle eller slutte å sutre. Oppføre meg som en voksen, slutte å klage osv. Jeg føler meg helt fullstendig oversett. Jeg fungerer bare som inntekt og tømmestasjon for hennes meninger.

Gnisten og de varme følelelsene er i ferd med å forsvinne for meg pga dette. Vi har ikke lenger «den gode samtalen» eller flørt/sex. Vi har sex 6-10 ganger per år som vel sies å være et sexløst ekteskap

Er det noen som kjenner igjen dette?

Noen som har gode forslag til hva jeg kan gjøre? Jeg er villig til å gjøre absolutt alt for å redde ekteskapet, men jeg er ikke villig til føle meg oversett og tråkket på de neste 40 åra

Anonymkode: 21e80...225

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn å høre på hva kona sier og oppfør deg deretter....

Anonymkode: 9948d...506

Skrevet

Du trenger ikke å bli❤️

Anonymkode: dc149...8e1

Skrevet

Hvis hun fikk slettet alle minner og du kunne dra uten stress.

Hadde du gjort det?

Anonymkode: dc149...8e1

Skrevet

Dette med at hun snakker om egne tanker og følelser hele tiden. Dreier de seg om deg, henne, dere to og relasjonen, eller er det andre ting - som i sladder om andre, samfunnet, krig, jobb etc?

Anonymkode: 2824b...9a3

Skrevet

Er hun klar over det du skriver i innlegget? Kan dere ha kommet i en ond sirkel hvor dere begge ikke opplever å bli hørt? 

Skrevet
1 hour ago, PM75 said:

Er hun klar over det du skriver i innlegget? Kan dere ha kommet i en ond sirkel hvor dere begge ikke opplever å bli hørt? 

Dette! Jeg har vært sur og kritisk mot mannen min i lang tid. Følt meg nedstemt og sliten, og det ble resultatet. MEN ha sa aldri noe! Bare tok i mot! Og jeg, vet det høres dumt ut, merket ikke hva jeg holdt på med! Helt til han ville ut av ekteskapet! Kom som lyn fra klar himmel. Han var helt ferdig med meg. Hadde han sagt fra på en ordentlig måte da gan begynte å kjenne på dette, hadde vi kanskje sluppet det helvete vi går gjennom nå. SNAKK med henne!

Anonymkode: 395e3...52f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Begynn å høre på hva kona sier og oppfør deg deretter....

Anonymkode: 9948d...506

Ønsker enkelte kvinner dette? At mannen bare skal føye seg? Å bli en tøffel? Det hadde jeg aldri akseptert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...