AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #1 Skrevet 17. september 2023 Har fått en kraftig senebetennelse i armen og legen mener jeg ikke blir god og kan jobbe igjen før det har gått nærmere ett år. Til nå har jeg vært sykemeldt i 4-5 måneder. Kan man bli syk av å gå for lenge sykemeldt? Anonymkode: 9f0f4...679
Bovina sancta Skrevet 17. september 2023 #2 Skrevet 17. september 2023 Det er viktig å holde kroppen og hodet i gang. Det blir vanskeligere å komme tilbake jo lengre tid man er sykemeldt. Hjernen og kroppen tilpasser seg et roligere tempo. Du må være tålmodig og snill med deg selv når du skal tilbake på jobb, og tåle at det tar tid for hodet, selv om det er kroppen du er syk i❤ 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #3 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har fått en kraftig senebetennelse i armen og legen mener jeg ikke blir god og kan jobbe igjen før det har gått nærmere ett år. Til nå har jeg vært sykemeldt i 4-5 måneder. Kan man bli syk av å gå for lenge sykemeldt? Anonymkode: 9f0f4...679 Må da finnes noe du kan gjøre. Du er jo ikke syksyk. Ja, man kan bli syk av å gå hjemme uten mål og mening Anonymkode: 0bebf...72d 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #4 Skrevet 17. september 2023 Er ihvertfall lurt å dra på jobben, for eks når de har lunsj engang i blant. Vet at senebetennelse er vondt, og jeg har ikke hatt kraftig. Men hvorfor skal du være sykemeldt et år pga det? Kan du ikke gjøre andre ting på jobben uten å bruke den armen? Anonymkode: aa094...165
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #5 Skrevet 17. september 2023 Ja, man kan bli syk av å gå hjemme ja, det kan tære mye på psyken. Jeg må være veldig påpasselig med min mentale helse, for jeg har blitt deprimert tidligere av å gå hjemme. Andre takler det veldig fint da! Anonymkode: 7d550...3d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå