Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere vært utro mot kona? Er det menn her som aldri har gjort noe galt?

Anonymkode: 82c1e...62c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt aldri, og kommer aldri til å være det

Anonymkode: d4cd9...110

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ekte mann her. Har gjort masse galt, men har aldri vært utro mot det som er min eks-kone. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vært med kona i 15 år og aldri vært utro mot henne eller mot eksene mine. 

Anonymkode: 2933e...9fa

• Liker 1
Skrevet

Var utenkelig for meg, det kunne ikke ha falt meg inn å gjøre noe sånt. Jeg har mange feil, men aldri noe sånt. Jeg hadde valgt å gå på en ordentlig måte før jeg hadde gjort noe sånt.
Men det var dessverre ikke gjensidig, jeg godtok det motsatte i alle år, med utallige emosjonelle utroskapshendelser mm.

Anonymkode: ef15d...0cb

• Hjerte 1
Skrevet

Vært sammen med samboer i 15 år. Har vært utro de siste 5-6 åra.

Anonymkode: 497d9...e41

Skrevet

Var trofast i over 20 år, før jeg jeg gjorde det først gang. Ønsket det ikke, ville bare ha kona, men hun mistet så mye av lysten at jeg måtte finne den andre steder.

Anonymkode: d0a5e...d31

Skrevet

Nei. Ikke de første 20årene. Aldri. 

Så var min samboer utro. Jeg fikk meg ny samboer, vi gikk 1,5år uten noe sex, da var jeg utro.

Etter det er jeg alltid utro hvis det går over 1måned uten sex. Venneforhold er ikke noe for meg. Dealbreaker.

Livet er for kort og god sex er for deilig til å leve uten. 

Anonymkode: 89706...d3a

Skrevet

Har aldri vært utro og tror heller ikke mine nære kompiser har det. M46

Anonymkode: 62aea...0d9

Skrevet

Min kone var min første, jeg var hennes. Hun var utro, angret egentlig ikke noe særlig. Måtte få det ut av systemet. Utrolig hvor stor påvirkning jentevors med historier kan påvirke. Er dette alt , Carpe diem, lever bare en gang.

Så hun ga etter for fristelsen og var utro. Med 3 stk. over en 5 års periode.

Jeg var svak, veldig ødelagt men ville bare ha henne tilbake, ha det slik det var.

Vi ble sammen igjen. Vi fikk etter hvert barn. Men noe var ødelagt i meg. For å rette opp mitt eget ego. Manndom, kall det hva du vil. Så har jeg vært utro mange ganger. Når anledningen dukker opp på jobbreiser ol.

Dette gjør jeg for meg. Vi hadde noe fint, det ble ødelagt, jeg ødelegger veldig lite. Det eksklusive ødela hun.

Jeg burde ha gått. Men lav selvtillit, svak gjorde at jeg ikke var sterk nok. Ganske psykisk nede. Etter hvert som jeg har blitt eldre har jeg vokst betydelig, blitt mer selvsikker og får mye positiv oppmerksomhet av andre damer.

Forsøkte lenge å bearbeide det som skjedde den gangen MED henne. Men hun går umiddelbart i skyttergravene, hjelpe meg å bearbeide har hun aldri brydd seg om. Det er lenge siden er unnskyldningen. Patetisk av meg å ikke kunne legge deg bak meg. Så jeg ble overlatt til meg selv og tankekjøret. Ydmykelsen og demaskuleringen jeg følte.

Så for min egen selvsikkerhet, så har bekreftelser fra andre kvinner hjulpet. Jeg er roligere og en bedre mann.  Hun veit ingenting.

Men jeg burde ha gjort det slutt den gangen . Kanskje jeg går om 3-4år når minstejenta er større. Se ungen 50% ønsker jeg ikke.

Anonymkode: 367fa...930

• Liker 1
Skrevet

Ikke vært, men det handler nok mest om mangel på muligheter. Hun hadde nok ikke hatt noe imot det. Men jeg ser ikke poenget med å ha sex med noen som ser midt-på-treet ut bare fordi. Og det blir for utfordrende å prøve og komme seg til sengs med en ung attraktiv dame. 

Anonymkode: 14d32...0e5

Skrevet
Fjellmannover190 skrev (17 timer siden):

Ekte mann her. Har gjort masse galt, men har aldri vært utro mot det som er min eks-kone. 

Hva betegner du som galt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vært med kona i 15 år og aldri vært utro mot henne eller mot eksene mine. 

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Absolutt aldri, og kommer aldri til å være det

Anonymkode: d4cd9...110

Virkelig aldri? Hva med om dere var på jobbreise og hadde mulighet til det uten at kona fikk vite noe? 

Jeg er en 27år gammel kvinne og tør ikke gå i forhold på grunn av all utroskapen rundt omkring. Jeg hadde ikke taklet det, å bli sveket av den jeg elsker på den måten. Det å skulle gå inn i noe gjør meg sårbar, å slik jeg ser det er det større sjanse for at en mann er utro enn at han ikke er det, men jeg kan jo ikke vite selvsagt. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Virkelig aldri? Hva med om dere var på jobbreise og hadde mulighet til det uten at kona fikk vite noe? 

Jeg er en 27år gammel kvinne og tør ikke gå i forhold på grunn av all utroskapen rundt omkring. Jeg hadde ikke taklet det, å bli sveket av den jeg elsker på den måten. Det å skulle gå inn i noe gjør meg sårbar, å slik jeg ser det er det større sjanse for at en mann er utro enn at han ikke er det, men jeg kan jo ikke vite selvsagt. 

Selv har jeg vært på mange jobbreiser, men det er da ingen grunn til å være utro allikevel.

Har selv aldri vært utro. Jobber et sted med utrolig mange fine jenter men vil ikke risikere å miste min kjære.

Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette kan nok være individuelt. Jeg har hatt mange jentevenner, og har hatt tett reiseprogram og mange muligheter. Jeg har vært fasinert av mange jeg har møtt på min vei, og det har vært tilbud ute der, men jeg er skrudd slik sammen at selv om spenningen er der, så er det helt uaktuelt. Mitt forhold hadde stor frihet begge veier, og vi var(håper jeg) voksne nok til å respektere den friheten under ansvar, og jeg forventer det i nye forhold.
Nå er jeg blitt singel etter en lang reise der vi prøvde å redde forholdet, og er endelig over kneika der jeg ikke synes det er rart å ha eit begynnende forhold til damer. Det var overraskende hvor lang tid det satt i. 
M46

Endret av Fjellmannover190
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva betegner du som galt?

Tapt penger, vært for full, blitt sint, ødelagt noe, kjørt for fort, vært urimelig, tatt feil, gjort feilt i barneoppdragelse. For eksempel

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nei aldri. Har hatt muligheten flere ganger. Spesielt i fylla. Dama mi er det viktigste jeg har i livet mitt. Vi har også bra sex. Har hatt mange ons i livet mitt og ingen av dem kan måle seg med ei dame som kjenner meg, er trygg på meg og som vet hvordan jeg liker det. Vet at et knull med en annen dame kun vil gi spenning, men ikke nytelse sånn som jeg får hjemme. Tenk å sette livet jeg har med drømmedama og den gode sexen vi har på spill for litt spenning. Nei det er ikke verdt det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...