Gå til innhold

Mannlige dverger

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg lurer nå litt på hvordan det står til i trikoten til han derre Super Small Bill jeg...

Skrevet

Men er det ikke forskjell på det å være kortvokst og det å være dverg :klø:

Skrevet (endret)
Jeg lurer nå litt på hvordan det står til i trikoten til han derre Super Small Bill jeg...

:ler:

Forresten, han er jo ganske muskuløs blitt, får håpe han ikke har anvendt steroider...

Endret av vimselims
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ja, vi vet jo alle hvordan det går... da blir det en gjennomsnittslengde (for både kvinner og menn) på ca 8 cm :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Men er det ikke forskjell på det å være kortvokst og det å være dverg :klø:

Betegnelsen dverg er man gått bort fra. Ordet kortvokst blir brukt om mennesker som er så mye lavere enn "normalt" at de får betydelige konsekvenser for hverdagen.

Skrevet (endret)

Edit: jeg ler av B.D. `s siste innlegg...

Endret av vimselims
Skrevet
Betegnelsen dverg er man gått bort fra. Ordet kortvokst blir brukt om mennesker som er så mye lavere enn "normalt" at de får betydelige konsekvenser for hverdagen.

Okei. Jeg bare har et visuelt skille på dverg og kortvokst. Jeg gikk i klasse med ei kortvokst, og hun lignet ikke på en dverg, ikke de spesielle ytre tegnene som hode, litt gnudde armer og ben, og den spesielle gangen. Hun var helt ¨normalt¨ proporsjonert i armer og ben, ei heller hodeform eller gange.

Skrevet

De kaller seg visst ikke dverger mer, de heter bare "kortvokste" nå.

Jeg tror ikke de kan ha særlig til utstyr, for ellers ville ikke de små buksene ha passet dem.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Okei.  Jeg bare har et visuelt skille på dverg og kortvokst.  Jeg gikk i klasse med ei kortvokst, og hun lignet ikke på en dverg, ikke de spesielle ytre tegnene som hode, litt gnudde armer og ben, og den spesielle gangen.  Hun var helt ¨normalt¨ proporsjonert i armer og ben, ei heller hodeform eller gange.

Det er vel fordi det finnes mange former for kortvoksther og mange grunner til det. http://trs.sunnaas.no/modules/module_123/p...=2&C=231&I=2803

Gjest Bellatrix
Skrevet

Edit: jeg ler av B.D. `s siste innlegg...

Jeg skjønte det.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg snakket med legevenninna, og hun mente at peisen sto i forhold til resten av kroppen. Altså mindre penis sammenlignet med en av "vanlig" høyde.

Skrevet
Jeg gikk videre, inn på www.dwarfism.org og søkte på "penis" der, men jeg fikk ikke opp noe... :sur:

Hehe, fikk ikke opp noe... :ler:

Skrevet

Jeg så en dokumentar om en gutt / ungdom som var dverg en gang. Og de filmet ham mens han forklarte til klassen sin hvorfor han var som han var. Og han kom dem i forkjøpet på mange spørsmål (modig fyr), og forklarte (dette bet jeg meg merke i ;) ):

Dverger har ofte tilnærmet normal overkropp, det er særlig føttene som er korte. Og penisen 'henger' liksom fast til overkroppen og hører fysisk sett med på den delen. Altså kunne han forsikre jentene i klassen om at han ikke hadde liten tiss!

...men om man kan stole på det, er en annen sak... Det er vel ikke bare fullvokste menn som liker å skryte på seg størrelse!

Skrevet

Jeg så en dokumentar om en gutt / ungdom som var dverg en gang. Og de filmet ham mens han forklarte til klassen sin hvorfor han var som han var. Og han kom dem i forkjøpet på mange spørsmål (modig fyr), og forklarte (dette bet jeg meg merke i  ;)  ):

Dverger har ofte tilnærmet normal overkropp, det er særlig føttene som er korte. Og penisen 'henger' liksom fast til overkroppen og hører fysisk sett med på den delen. Altså kunne han forsikre jentene i klassen om at han ikke hadde liten tiss!

...men om man kan stole på det, er en annen sak... Det er vel ikke bare fullvokste menn som liker å skryte på seg størrelse!

:overrasket:

Som en slags avlang utvekst fra litt under navlen liksom???

Skrevet
Jeg snakket med legevenninna, og hun mente at  peisen

sto i forhold til resten av kroppen.

Så lenge du får "fyr" på'n er vel dét det viktigste ;)

Sorry, måtte bare! Denne tråden blir jo bare morsommere og morsommere :ler:

Gjest TomKrus
Skrevet
Tenk dere en mann på 1 meter med 15 cm pikk?  :overrasket:

Du finner menn som er to meter med 30 cm, så hvorfor ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...