Gå til innhold

Mannlige dverger

Fremhevede innlegg

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Helt ærlig? Hmmm... la meg kjenne godt etter...

NEI, for F***

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser for meg en del samboere som får seg et sjokk neste gang de studerer internettloggen :)

Skrevet

Til dette med å tenne på det; dverger er ikke noe ihvertfall jeg ser hver dag; må være kjipt å ha dverger som fetisj da.. :klø:

Skrevet
Ble du kåt? Svar ærlig.

Kan ikke si det.

Liker store menn jeg. :sjarmor:

Skrevet

:ler:

Herreli, lurer på når det skal komme et ekte vitenskapelig svar på mitt lille enkle spm????? :ler:

Men, nei, jeg tør heller ikke søke, så jeg får satse på andres observasjoner....

Skrevet (endret)

---

Endret av Hoppetaujenta
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg fikk opp nesten 2 mill sider, har du sjekka *alle*? :ler:

Skrevet

Så da er de ikke normalstørrelse da? Hvor høye er dverger stort sett da? 110 cm? Da er det jaggu ikke rare greiene... Hvis vi tenker prosentvis i forhold til kroppen...

Jeg vil ikke ligge med en dverg... Tenk dersom man "går ned på han" da - ender med å stange pannen i magen hans hele tiden :ler:

Skrevet
Som vanlig var det nesten bare kortvokste damer der. Så èn mann, og han hadde en størrelse som passet til hans høyde. Hverken mere eller mindre. Same shit, uansett hvilke sider man går på av det slaget.  :tristbla:

Som vanlig???? :overrasket:

:ler:

Skrevet (endret)

---

Endret av Hoppetaujenta
Gjest gjest 0
Skrevet

:grine2:

men finner vi noe svar på spørsmålet vårt??

Skrevet

Vi har fått to forskjellige svar... Så vi må få noen til å sjekke opp en mannlig dverg og se på'n

Skrevet

Jeg kikket på den siden kortvokste.no men det så ikke ut til at de hadde noe spesielt til utstyr...

Hvis jeg skulle ha vært sammen med en kortvokst måtte han isåfall ha hatt gigastor penis så kunne han i det minste ha vært elsker...

Men kunne aldri ha hatt et forhold til en kortvokst! Bra de har forening så kan de finne hverandre :)

Skrevet
Jeg kikket på den siden kortvokste.no men det så ikke ut til at de hadde noe spesielt til utstyr...

Hvis jeg skulle ha vært sammen med en kortvokst måtte han isåfall ha hatt gigastor penis så kunne han i det minste ha vært elsker...

Men kunne aldri ha hatt et forhold til en kortvokst! Bra de har forening så kan de finne hverandre  :)

Hæ??? Hvor fant du det?

Jeg fant ikkeno bortsett fra om lemmer jeg, men det var visst andre slags lemmer... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...