Gjest gjest 0 Skrevet 22. januar 2006 #21 Skrevet 22. januar 2006 :grine2: Uff det er virkelig ikke meningen å mobbe noen nå... Men jeg ler pga spørsmålene og nysgjerrigheten vår
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #22 Skrevet 22. januar 2006 http://www.kortvokste.no/Verd_a_vite/diastrofisk.htm Her står det: Diastrofisk dysplasi oppdages allerede ved fødselen, og innebærer veksthemming av både kroppen og lemmene. Blir ikke menns kjønnsorgan ofte referert til som "det store bankende lemmet hans" i klissete kjærlighetsromaner?
Gjest vimse Skrevet 22. januar 2006 #25 Skrevet 22. januar 2006 Men, de fleste damer ser da ut til å en helt vanlig byste, kan man dra konklusjoner ut fra det tro?
Gjest GreenSky Skrevet 22. januar 2006 #26 Skrevet 22. januar 2006 Men det er faktisk et spm jeg tror mange har tenkt på, men få som vet svaret på... ← Ikke før nå, faktisk.
Gjest gjest 0 Skrevet 22. januar 2006 #27 Skrevet 22. januar 2006 Å gode gud! Lemmene er nok armer og bein ja
Gjest vimse Skrevet 22. januar 2006 #28 Skrevet 22. januar 2006 Ikke før nå, faktisk. ← Okei, jeg VELGER å tro det...
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #29 Skrevet 22. januar 2006 Jeg gikk videre, inn på www.dwarfism.org og søkte på "penis" der, men jeg fikk ikke opp noe... Hehe, fikk ikke opp noe...
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #30 Skrevet 22. januar 2006 Men, de fleste damer ser da ut til å en helt vanlig byste, kan man dra konklusjoner ut fra det tro? ← Vanlig i forhold til hva da? Andre dverger eller andre storvokste? (hvis vi skal kalle oss som ikke er kortvokste for noe annet enn normal)
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #31 Skrevet 22. januar 2006 Vanlig i forhold til hva da? Andre dverger eller andre storvokste? (hvis vi skal kalle oss som ikke er kortvokste for noe annet enn normal) ← Trolig mener hun at jente-dverger har like store pupper for jenter som ikke er dverger
Gjest vimse Skrevet 22. januar 2006 #32 Skrevet 22. januar 2006 Vanlig i forhold til hva da? Andre dverger eller andre storvokste? (hvis vi skal kalle oss som ikke er kortvokste for noe annet enn normal) ← ? Det vises jo, både på bilder og IRL at kvinner som er dverger har en byste, og de kvinnene jeg har sett har da hatt det jeg kaller en normal byste, altså at det synes.
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #33 Skrevet 22. januar 2006 Bare lurte på hva du mente Vims! Skjønner jo at de HAR en byste da. Lurte på hva du sammenliknet med.
Gjest vimse Skrevet 22. januar 2006 #34 Skrevet 22. januar 2006 Bare lurte på hva du mente Vims! Skjønner jo at de HAR en byste da. Lurte på hva du sammenliknet med. ← Og det har jeg forklart i siste innlegg, var litt usikker på hva du mente med en gang.
Gjest Sukkerert Skrevet 22. januar 2006 #35 Skrevet 22. januar 2006 Det finnes to typer dverger. Det er de som har feil proporsjoner, hodet er f. eks. stort i forhold til kroppen.Og det er de som har riktige proporsjoner. Utseendemessig skiller de seg fra andre bare ved at de er mindre. Viss jeg skal gjette, vil jeg tro at førstnevnte type har normal størrelse på utstyret, mens den andre typen har mindre utstyr.
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #36 Skrevet 22. januar 2006 Tror det mest logiske svaret på alt dette er at dverger er normalt utstyrt med både pupper og penis etc i forhold til sin høyde, altså at proposjonene stemmer noenlunde, men at det selvfølgelig finnes variasjoner der også mht hva som er "normalt" akkurat som det gjør med oss som ikke er dverger.
Gjest Sukkerert Skrevet 22. januar 2006 #37 Skrevet 22. januar 2006 Tror det mest logiske svaret på alt dette er at dverger er normalt utstyrt med både pupper og penis etc i forhold til sin høyde, altså at proposjonene stemmer noenlunde, men at det selvfølgelig finnes variasjoner der også mht hva som er "normalt" akkurat som det gjør med oss som ikke er dverger. ← Nei, det kommer an på hvilken type dverg det er.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 22. januar 2006 #38 Skrevet 22. januar 2006 Jammen.. en fyr på 210 har ikke nødvendigvis samme prosentvise str på utstyret som en på 170? eller? Ellers ville vel de korte gutta slitt litt mer med mobbing?
Gjest vimse Skrevet 22. januar 2006 #39 Skrevet 22. januar 2006 Jo, jeg tror også det, men jeg vil vite... det er poenget med hele tråden.
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #40 Skrevet 22. januar 2006 Egentlig lurer du på hva som avgjør hvor stor penis menn får uansett høyde? (sukkeret: godt poeng, hadde jeg sett ditt svar før jeg postet mitt over her, hadde nok svaret mitt blitt litt annerledes )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå