Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på en øyenskyggepalett:) Jeg har en men den er så dårlig pigmentert at den er omtrent ubrukelig. Jeg liker ganske naturlig sminke, og påfører som regel med lett hånd. Brunt, kopper osv. er jo farger som skal passe godt til blå øyne, som jeg har, så gjerne noe i den gata. Jeg er ellers ganske blek om det har noe å si. Trenger ikke være kjempedyr for det er bortkastet på meg, men i prinsippet er ikke pris noen hindring.

Anonymkode: 38af8...db4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så heldig du er som har blå øyne, jeg har brune og syns det er vanskelig. Har fått en preferanse for rosatoner, noe du også ser i forslagene mine, men det er også mange fine gylne toner i disse. De finnes så klart også i andre nyanser.

Først en fra Sigma. 
https://www2.hm.com/no_no/productpage.1118311001.html?gbraid=0AAAAADvrmzR10Okt9BiMeABn6nZgK2Y7I&gclid=EAIaIQobChMIwYGu_PyxgQMV2QcGAB2OtwKFEAQYBSABEgK2yfD_BwE

En annen favoritt fra Anastasia:

https://www.blivakker.no/product/3222214?utm_term=&utm_campaign=pmax_group_a_high_margin&utm_source=adwords&utm_medium=ppc&hsa_acc=2799488290&hsa_cam=19576179266&hsa_grp=&hsa_ad=&hsa_src=x&hsa_tgt=&hsa_kw=&hsa_mt=&hsa_net=adwords&hsa_ver=3&gbraid=0AAAAAD6Mlf6fDzeu1HRDVyQ0QBI5x4cn9&gclid=EAIaIQobChMIgOjMmv2xgQMVy-yyCh01qgscEAQYAyABEgKYwPD_BwE

Begge disse er godt pigmenter, er veldig fornøyd. 

Til slutt vil jeg nevne den jeg bruker mest, også med to rouge-toner. Palett med lyse brune farger, white russian fra Buxom.  Den har en helt mørk også, med litt shimmer. Og en helt lys matt som er perfekt som base. Produktene fra Buxom har en primende effekt. 
Fant ikke lenke på den dessverre. Den er ekstra fin for de med lys hud. 

Skrevet

Hadde kikket på ELF sin bitesize faktisk :) Den med bruntoner. 

Ellers tenker jeg MAC, selvvalgt palett og gjerne MAC pigment i Tan. Den er helt sinnsykt fin både over kremskygge og pudder. 

Jeg har hatt endel paletter, men synes ikke mye har vært innertier fordi man ender opp med å bruke type 3 av 9 skygger. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker Huda-palettene! Ta en titt her: Huda Beauty (hm.com) 

Øyenskyggene er så fine, pigmenterte og kremete, veldig god kvalitet!

Skrevet

Huda beauty sine helt klart🙌

men makeup mekka har også noen som er ganske gode, men jeg ville heller investert i et fra huda beauty eller Anastasia sitt soft glam☺️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...