AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #1 Skrevet 17. september 2023 Jwg har en relativt ny Samsung TV. Jeg ønsker å caste fra en streaming app på telefonen, som ikke finnes i Samsung app store. Jeg googlet casting, og det var litt rart. Jeg måtte downloade en app Samsung casting apo som kostet penger. Jeg er temmelig ny på dette med casting, eneste erfaring jeg har med det er at faren k en familie vi pleier p dra på hyttetur med alltid caster så ungene får sett film. Har ikke hørt biebom at han trenger en app, eller ar det koster penger. Må jeg ha den appen? Eller er det noe jeg gjør feil? Anonymkode: 03021...ff1
Polyester Skrevet 17. september 2023 #2 Skrevet 17. september 2023 Du skal ikke laste ned noe app som koster penger for å caste. De fleste populære apper kan man caste med, feks youtube. Om appen ikke finnes i butikken til Samsung så kan du sannsynligvis ikke caste dette innholdet uten å speile mobilskjermen til TVen. Her er info rett fra kilden: https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00062585/
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #3 Skrevet 17. september 2023 Hvilken app prøver du å caste ifra? De aller aller fleste apper kan du google caste fra android Mobil. Har du iPhone vil den prøve å caste til apple tv. Så her må du holde tunga rett i munn når du trykker på caste knappen. Det er tho ikke alle apper man kan caste ifra. Anonymkode: f8a8d...f82
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #4 Skrevet 17. september 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilken app prøver du å caste ifra? De aller aller fleste apper kan du google caste fra android Mobil. Har du iPhone vil den prøve å caste til apple tv. Så her må du holde tunga rett i munn når du trykker på caste knappen. Det er tho ikke alle apper man kan caste ifra. Anonymkode: f8a8d...f82 Jeg har iphone, appen jeg forsøker å caste fra har casting symbol, men den finner ikke en enget å caste til. Jeg har dog en apple TV jeg kan koble til hoved TV, å caste til den. Skal forsøke det, så kan jeg bytte den over til TVen jeg vil se på. Skal ta rådet ditt om å google om appen og hvordan caste. Den appen som kom opp da jeg forsøkte dette, var via en QR code på Samsung TVen. Anonymkode: 03021...ff1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #5 Skrevet 17. september 2023 Er tv'en koblet til internett da? Anonymkode: 502d3...3ae 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #6 Skrevet 17. september 2023 Har tv'n innebygget Chromecast da? Anonymkode: f4127...7dd
newman01 Skrevet 18. september 2023 #7 Skrevet 18. september 2023 (endret) 20 hours ago, AnonymBruker said: Jwg har en relativt ny Samsung TV. Jeg ønsker å caste fra en streaming app på telefonen, som ikke finnes i Samsung app store. Jeg googlet casting, og det var litt rart. Jeg måtte downloade en app Samsung casting apo som kostet penger. Jeg er temmelig ny på dette med casting, eneste erfaring jeg har med det er at faren k en familie vi pleier p dra på hyttetur med alltid caster så ungene får sett film. Har ikke hørt biebom at han trenger en app, eller ar det koster penger. Må jeg ha den appen? Eller er det noe jeg gjør feil? Anonymkode: 03021...ff1 Hvilken app er det snakk om? Og hvilken Samsung TV har du? Trodde de fleste nyere Samsung-modeller hadde AppleTV integrert i operativsystemet. Jeg har ihvertfall det på mine to samsung-tv'r, og det gjør det lekende lett å bruke Airplay Og siden du, trådstarter, har en iPhone, kan du ikke caste noe som helst vil jeg tro. Det er en Google/Android-greie. Du har Airplay, som er utviklet av Apple. Uansett må du huske å ha både TV og telefon koblet til det samme wifi-nettverket Endret 18. september 2023 av newman01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå