Gå til innhold

Kvinner i fast forhold, har dere vært utro?

AnonymBruker

Kvinner i fast forhold, har dere vært utro mot partneren ?  

160 stemmer

1. 1. Har dere vært utro mot partneren?

• Ja
      52
    • Nei
      108
  2. 2. Hvor mange ganger har dere vært utro?

• Bare 1 gang
      11
    • Flere ganger
      41
    • Aldri
      108
  3. 3. Har dere snakket om det med partneren?

• Ja. Han vet om det
      12
    • Nei. Holder det hemmelig
      40
    • Aldri vært utro
      108

Anbefalte innlegg

Vært utro en gang. Skikkelig lowlife, det går imot alle verdiene mine og hva jeg står for som person. Var en av mine dårligste valg noensinne. Jeg fortalte han det delvis, resten tror jeg han skjønte selv. Men hadde vært en del opp og ned i forholdet så han gjorde ikke så mye utav det, han var såklart veldig lei seg å skuffet. Ble slutt 6mnd etterpå. 

Jeg kommer aldri til å være utro igjen, lærer aller best av mine feil, og har høyere krav til meg selv enn å holde på sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

911 skrev (4 timer siden):

Litt trist at hun føler på skam og dårlig samvittighet når daten/sexen var innertier. Fint at du kaller dette sidesprang og ikke utroskap. Regner med dere alle bor i samme by/område og da kan jo en slik date gjenta seg med mindre skam og større lyst (om du tillater det og er bekvem med det). Dette er noe jeg har ymtet for min kone at hun kan få oppleve om hun vil, men foreløpig er hun ikke interessert.

Ps. Det er nok en del landegrenser mellom dem. Vil understreke at det hele ikke ble gjort pga ønske om sex eller å eksperimentere med partnerbytte etc. Det var nok bare sterke følelser som tok overhånd hos begge. Slik du ofte kan se i en romantisk film.😘

Anonymkode: 9fa01...94d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/17/2023 at 8:46 AM, AnonymBruker said:

Hvilken demografi er det (ærlig spørsmål)?

Anonymkode: 52cf8...380

Neglisjerte eldre kvinner fra distriktet som aldri var blant de populære jentene/kvinnene eller fikk særlig oppmerksomhet fra kvalitetsmenn. 

Anonymkode: 532c6...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ps. Det er nok en del landegrenser mellom dem. Vil understreke at det hele ikke ble gjort pga ønske om sex eller å eksperimentere med partnerbytte etc. Det var nok bare sterke følelser som tok overhånd hos begge. Slik du ofte kan se i en romantisk film.😘

Anonymkode: 9fa01...94d

Takk for utfyllende info. Da blir nok nytt møte mer vanskelig, men fint dere hadde avklart grensene (eller mangel på dette 😉) på forhånd og at du unnet henne opplevelsen ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en kollega som viste interesse i en periode hvor jeg og mannen kranglet mye og tanken streifet meg. Han inviterte meg ut (som kollegaer etter en jobbøkt) og jeg var utrolig fristet, men jeg takket nei fordi jeg visste at hvis vi fikk et par øl i oss så hadde det skjedd noe. Men, jeg elsker mannen min og skulle aldri kunne gjort vondt mot han og jeg vet at han hadde fått det helt forferdelig hvis jeg var utro. Hverken jeg eller mannen setter oss i situasjoner hvor det er stor risiko for at utroskap kan skje. 

Anonymkode: a1bc7...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...