Gå til innhold

Hvor mange ganger nyser du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hvor mange ganger nyser du etter hverandre? Sånn til vanlig, tenker jeg nå. Ikke når du er forkjøla eller noe sånt.

Jeg nyser nesten aldri mer enn én gang.

Men så er det dem som glatt nyser en åtte-ti ganger på rappen! Som bestefaren min, for eksempel. Han er rå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fra 1-3 ganger.

Endret av Milah
Gjest Biemannen
Skrevet

Normalt nyser jeg 1 gang, noen ganger sniker det med seg en ekstra. Ganske

"orgasmisk" å nyse egetlig. :ler:

Skrevet

Hehe! Dette var skikkelig rart! Rett før jeg åpnet emnet nøs jeg en gang! :overrasket:

Pleier egentlig å nyse to tror jeg, men hender også at jeg klarer meg med en. En sjelden gang kan det bli fler!

Skrevet
Normalt nyser jeg 1 gang, noen ganger sniker det med seg en ekstra. Ganske 

"orgasmisk" å nyse egetlig. :ler:

Åh, den følelsen når du har sittet med en nys i nesa i en evighet, sett på lyset, trykka litt på neseroten, osv, og så plutselig kommer den=ståpels!!

Skrevet

Bare én gang. Og jeg har lært meg å nyse nesten lydløst! (Holder for nesa og kniper igjen munnen. Det er så pinlig å nyse høyt på forelesninger og andre steder hvor det er helt stille. :ler: )

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Spretter ikke øynene ut da? :overrasket:

Skrevet

Som regel alltid to ganger.

Jeg synes det er grusomt å nyse, så jeg kniper på nesen og unngår det

Skrevet

Jeg er også "stille nyser", heldigvis for jeg nyser maange ganger. Gjerne ti ganger i en ri. Ikke gøy på forelesninger eller biblioteket :ler:

Øyene spretter nesten ut, men enda har de ikke løsnet :ler:

Skrevet

Jeg nyser aldri bare en gang - som oftest to.

Pappa er sånn som nyser i en evighet hvis han først begynner - og sånn var farmora mi også...lurer på om jeg blir sånn når jeg blir eldre jeg! :ler:

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg elsker å nyse!

Nyser "smånys" - så får jeg mange ut av en nys. Som oftest 3 - 5, men det hender jeg kommer opp i 8 og 9 - herlig! :)

Skrevet

2-3 ganger.

I dag- tilsammen 15 kanskje :forvirret:

Gjest bamsemums
Skrevet

Har nyst noe utrolig mange ganger idag, men har nok noe med at jeg er forkjølet. Fæle greier gitt...

Skrevet

fire-fem ganger. Helt herlig :-D

Men dere må ikke holde dem igjen altså. I verste fall kan du poppe et blodkar, og er det riktig ille dør du av det. Helt sant! Discovery er greit å ha, jeg skal aldri kvele et nys mer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...