Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2002 #1 Skrevet 5. november 2002 Hei ja, ja.. sikkert helt teit å spørr når jeg har kjøpt kjole. Men hva syns dere om en kjole som har ett brunt sitt veluorskjørt og en brokadetopp ?? Så nå lurer jeg på om jeg kan ha brun pels til dette davettu.. Man blir jammen gæern av å tenke gitt Har jo prøvd det mange ganger og vet det blir fint ,, men svar da :-?
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2002 #2 Skrevet 5. november 2002 Du kan jo ha på deg akkurat hva du vil. Er du fornøyd så blir det sikkert bra, så lenge ikke brudgommen drømmer om å se deg i hvit kjole da
Loonie Skrevet 5. november 2002 #3 Skrevet 5. november 2002 Hold deg langt unna pels! Fur.. there`s NO excuse! :evil: -Loonie-
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2002 #4 Skrevet 5. november 2002 Hei Ja jeg er enig med deg , men det var ei som foreslo pels til å ha rundt skuldrene. Men jeg følte meg ikke vel. Så derfor måtte jeg bare spørr her
Loonie Skrevet 5. november 2002 #5 Skrevet 5. november 2002 Hei! Gå etter din egen overbevisning. Synes du at pels er feil å bruke (noe jeg syns), så bruker du det ikke. Ingen kunne noen gang fått overbevist meg til å bruke pels. Det er fullstendig galt og direkte kvalmende. :x Klem Loonie
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2002 #6 Skrevet 6. november 2002 Jeg syns det er nydelig med pels. Har brukt bare pelser hver vinter i 15 år. Har 6 stykker. Jeg bor på en nokså kald plass, så jeg syns for meg at pelser blir jeg aldri kald i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå