AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #1 Del Skrevet 17. september 2023 Hei ser på hytteleie, og vi er tydeligvis litt annerledes enn alle andre, for vi ønsker å gå turer i skogen, ikke på fjellet. Når jeg Googler finner jeg kun turinfo om toppturer. Lurer derfor på om noen kan svare på om det er mulig å gå turer i naturskog i nærheten av Bagn / Reinli, eller om man må kjøre langt. Alternativt, om det er lett å komme seg til Trillemarka fra ca Sør Åsland i Eggedal. Håper på svar ❤️🙏 Anonymkode: 1fefb...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 18. september 2023 #2 Del Skrevet 18. september 2023 Fra Ålsand ned dalen og inn i Trillemarka er rundt 45. min med bil. Avhengig av eksakt mål. Jeg ville tro det var mulig å leie en hytte i Trillemarka. Mye der som er lite brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #3 Del Skrevet 18. september 2023 Mye skogsområder i Bagn og Reinli. Kanskje ikke flust av merkede stier men absolutt mange muligheter for å gå tur. Anonymkode: 240b9...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #4 Del Skrevet 19. september 2023 spinner skrev (På 18.9.2023 den 10.44): Fra Ålsand ned dalen og inn i Trillemarka er rundt 45. min med bil. Avhengig av eksakt mål. Jeg ville tro det var mulig å leie en hytte i Trillemarka. Mye der som er lite brukt. Takk, endte opp med Valdres, men blir nok Trillemarka en annen gang. AnonymBruker skrev (På 18.9.2023 den 11.06): Mye skogsområder i Bagn og Reinli. Kanskje ikke flust av merkede stier men absolutt mange muligheter for å gå tur. Anonymkode: 240b9...cb0 Det var flott å høre, takk 😊 Anonymkode: 1fefb...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 19. september 2023 #5 Del Skrevet 19. september 2023 On 9/17/2023 at 12:00 PM, AnonymBruker said: Hei ser på hytteleie, og vi er tydeligvis litt annerledes enn alle andre, for vi ønsker å gå turer i skogen, ikke på fjellet. Når jeg Googler finner jeg kun turinfo om toppturer. Lurer derfor på om noen kan svare på om det er mulig å gå turer i naturskog i nærheten av Bagn / Reinli, eller om man må kjøre langt. Alternativt, om det er lett å komme seg til Trillemarka fra ca Sør Åsland i Eggedal. Håper på svar ❤️🙏 Anonymkode: 1fefb...fe5 Har hytte på veståsen ovenfor Bagn og vi mangler på ingen måte skog. Drar du litt innover mot hallinggrensa eller over mot Hedalen er det flotte turer med fiskevann med jevne mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå