Gjest Anonymus Notarius Skrevet 17. september 2023 #1 Skrevet 17. september 2023 Jeg er ute etter en hårspray som kun hindrer håret i å bli bustete etter kort tid. Trenger altså ikke noe "ultra strong hold" som alle hårsprayer reklamerer med. Jeg synes det er ekkelt når håret blir stivt og klissete av hårspray, og jeg vil helst unngå å vaske håret hver dag (noe jeg føler jeg må dersom jeg har brukt en sånn hårspray som gjør håret stivt og klissete). Håret mitt blir lett sånn at en masse småhår står opp og gjør at det ser bustete ut. Jeg ønsker meg altså en hårspray som bare gjør at disse hårene ligger nede, slik at håret mitt ser ut som det gjør når jeg nettopp har børsta det. Finnes det?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #2 Skrevet 17. september 2023 Har du prøvd moroccanoil sin? De har to, den andre er en sånn "ultra super hold" spray da 😄 Så du må ta rett spray. Den er kjempe fin, du kjenner at den er der, men du kan børste den ut og du blir ikke "sprø" og stiv av den Anonymkode: 2dea3...b1c
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #3 Skrevet 17. september 2023 Det du trenger er et antifrizz-produkt. Jeg har prøvd Redken sin antifrizz-hårspray, og synes den er god. Den er dyr, men demper brusete småhår uten at du føler at håret er en slags hjelm rundt hodet. Andre ting som kan hjelpe er leave in-balsam. Anonymkode: 1c395...0c4
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 17. september 2023 #4 Skrevet 17. september 2023 Takk for tips! Flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå