Gå til innhold

Hvilke tegn i forkant av at han forlot deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere kvinner som har opplevd at mannen gikk ut av forholdet. 
Merket dere at noe endret seg den siste tiden før han gikk? Oppførsel, oppmerksomhet, hvordan han snakket til deg? 
Eller er det noe dere kan peke på, sånn i ettertid når dere tenker tilbake? 

Skriv gjerne om lengden på forholdet, samboer/gift, eventuelle barn og felles eiendeler. 

Anonymkode: e3c80...5cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var sammen i 1 år. Merket etterhvert at kommunikasjonen begynte å dabbe litt ut. Hørte ikke fra han på 23 timer og når vi var sammen, så var det ikke så mye berøring, sitte inntil hverandre og vi snakket ikke så mye sammen. 
Viste seg at han hadde mistet følelser og gjorde det slutt 

Anonymkode: 7c4b2...c59

Skrevet

Var sammen i 15 år. Han fant flere og flere ting som var feil med meg, alt jeg da og alt jeg gjorde. Han ble mer og mer opptatt av egne interesser og bidro enda mindre hjemme. Var ikke interessert i å gjøre noe sammen. 

Anonymkode: 96c99...ce1

Skrevet

Vi har vært sammen i 20 år. Merket at han ble litt fjern. Snakket nesten ikke under måltider med familien, gikk turer alene på kvelden, viste lite interesse for meg, ingen nærhet, tok ikke initiativ til intimitet, la seg sent og sto grytidlig opp for å unngå meg (sofaen etter hvert), tok vinter og vår før han svarte på sms og unngikk anledninger der vi to kunne være alene.

Anonymkode: 93d97...a5c

Skrevet

Var gift i  2 år. På slutten var han kronisk sint og sur. Kjeftet på meg for alt mulig filleting. Ingen berøring eller nærhet.  I dag er jeg veldig glad for at det er slutt.

Anonymkode: 6b9cb...0dd

Skrevet

En kranglet hele tiden om alt og ingenting men med de andre var det bare: Gjorde mindre sammen, ikke like tilstede i hverken sexen eller andre ting - men masse løfter, gaver, snakk om framtida der ting skulle bli bedre. De kjøpte seg tid.

Anonymkode: 2863a...90a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...