Gå til innhold

Nude strømper

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

i den grad noe er ute, så er det strømpebuksen i seg selv som er ute. Alternativet til nude strømpebukse er altså ikke svart strømpebukse, men bare legger. Nude strømper er ikke noe mer ut enn svarte strømper. Begge er ok. Men et viktig forbehold er at nå snakker jeg om nude strømper som er tynne, delikate og perfekt i nyansen. Evt nude nettingstrømper, det er kjempelekkert.

Anonymkode: 986ee...7ba

Lykke til med å finne en som er delikate og i perfekt nyanse da

Anonymkode: 71618...ab2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er da enkelt.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Som mann må jeg si at tynne nylonstrømper og strømpebukser er både fint og sexy. Skjørt/kjole og nylonkledde ben er noe de fleste av oss menn synes er fint på kvinner, så dere kvinner som svartmaler dette plagget kan vel bare la være å bruke det,samtidig som dere aksepterer at noen kler seg mer sexy enn dere? 

Anonymkode: 5fb90...539

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Og en annen mann her. Ja, kvinners legger er alltid penere med tynne strømper.

Sort er alltid sexy, men til noen antrekk helt feil. Tynne hudfargete, for min del gjerne med litt glans, kna bli svært pent selv til sort skjørt og sorte sko.

Min eks samboer jobbet i motebransjen, derfor har jeg litt erfaring.😀

Anonymkode: 8d6d3...6af

• Liker 3
Skrevet

Altså, nude strømper er da like klassisk som den lille sorte, så å påstå at det er en faux pas er jo bare latterlig.

Sorte strømper er pent til mye, for all del, men til enkelte antrekk er det bare helt, helt feil. Men bevares, vil dere vase rundt å se tåpelige ut i "sort til alt", så vær så god. :nigo: 

Anonymkode: 89768...1f2

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Altså, nude strømper er da like klassisk som den lille sorte, så å påstå at det er en faux pas er jo bare latterlig.

Sorte strømper er pent til mye, for all del, men til enkelte antrekk er det bare helt, helt feil. Men bevares, vil dere vase rundt å se tåpelige ut i "sort til alt", så vær så god. :nigo: 

Anonymkode: 89768...1f2

Enig. Her er en masterclass i hvordan ødelegge et ellers helt fantastisk antrekk, kun ved å velge svart i stedet for nude:

Monday Multiples: Crown Princess Mete-Marit | Royal Hats

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Null problem. Har 3 nyanser som passer min hud i ulike årstider. 

Anonymkode: 7e09a...40e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

som sagt - det er ikke vanskelig. Det finnes mange merker som har helt ned i  8, 9 og 10 denier strømper i nyanser som passer til alle hudfarger. Personlig foretrekker jeg Wolford, som har den perfekte nyansen til veldig lys hud, og som veldig ofte har 3 for 2 tilbud.

Her er en artikkel med konkrete kjøpetips for alle hudfarger: https://www.hellomagazine.com/fashion/news/20230216164482/best-nude-tights-pantyhose-all-skin-tones/

• Liker 4
Skrevet

Tynne nude er jo kjempe fint! Ikke sånne tykke beige mange pensjonister bruker da (ikke at det er ille men de er to forskjellige ting)

Anonymkode: c32dc...681

• Liker 2
Skrevet

Hertuginne Kate får det til - Camilla og hun til venstre har bomma. Jeg er veldig interessert i forklaringen på hvordan beina til Kate hadde sett bedre ut uten disse tynne, tynne strømpene. 

Opplastet bilde

Anonymkode: 3addf...055

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.9.2023 den 16.32):

Det går ikke an å bruke hudfargede strømpebukser og samtidig se bra ut. Velg svart. Ja, også under hvite eller lyse klær. Mye bedre.

Anonymkode: a29df...e10

Neeeei, svart strømpebukse under hvite eller lyse klær ser da helt fryktelig ut. 

Under hvite eller lyse klær går man uten noe eller nude.

Anonymkode: c6d86...d8b

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.9.2023 den 16.32):

Det går ikke an å bruke hudfargede strømpebukser og samtidig se bra ut. Velg svart. Ja, også under hvite eller lyse klær. Mye bedre.

Du synes ikke prinsessen av Wales ser bra ut?

Anonymkode: f7c7c...fb7

• Liker 3
Skrevet

Det er fint med hudfarget strømpebukse til lyse klær. Ellers så er jo hvit strømpebukse også fint. 

Springuniform-Whitetights-pinkknitsweate

Anonymkode: caa32...3e8

• Liker 2
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Hertuginne Kate får det til - Camilla og hun til venstre har bomma. Jeg er veldig interessert i forklaringen på hvordan beina til Kate hadde sett bedre ut uten disse tynne, tynne strømpene. 

Opplastet bilde

Anonymkode: 3addf...055

Hun til venstre er jo tydelig mindre brun enn Kate, se på hendene. Camilla ser også ut til å være lysere enn henne. De har også lengre skjørt, så knærne synes mindre. Da får man jo mindre definisjon og ujevnheter og beina blir "flatere". Ser også ut som at de står nærmere solen enn kate, så lyset og refleksjonen kan påvirke fotografiet. Så at de har bomma er jeg ikke nødvendigvis enig i. 

Anonymkode: 363e0...61e

• Liker 3
Skrevet

Å bruke bilder av gamle folk i strømper for å bevise at noe er "inn" og ser bra ut er tåpelig. 

Anonymkode: 8cc3b...087

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2023 den 1.03):

Jeg synes at nude strømpebukser er mye finere enn åreknuter, cellulitter og vampyrbleke ben. Hva skal de som er over 20 gjøre liksom, slutte å gå med skjørt?

Anonymkode: 6556d...9dd

Nei, bruke sorte strømpebukser i vintersesongen, og gå uten i sommersesongen 👏🏻 

Jeg reagerer mer på nude strømper enn åreknuter og cellulitter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2023 den 14.02):

Neeeei, svart strømpebukse under hvite eller lyse klær ser da helt fryktelig ut. 

Under hvite eller lyse klær går man uten noe eller nude.

Anonymkode: c6d86...d8b

Synes hvit strømpebukse kan være fint til lyse klær. Ikke nude. For all del. Sort hvis stoffet tillater det. Hvis du bruker en kraftig hvit strikkekjole f.eks., er det fint med sort strømpebukse til. Og sorte boots 👏🏻 Sko og strømper i samme farge forlenger beina.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2023 den 12.52):

Å bruke bilder av gamle folk i strømper for å bevise at noe er "inn" og ser bra ut er tåpelig. 

Anonymkode: 8cc3b...087

Det som virkelig er tåpelig er å tro at motestrømninger kun gjelder fjortiser, eller at det ikke finnes trender for andre aldersgrupper. Det er vel uansett ganske åpenbart at det ikke er dere som er tema i denne tråden.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Synes hvit strømpebukse kan være fint til lyse klær. Ikke nude. For all del. Sort hvis stoffet tillater det. Hvis du bruker en kraftig hvit strikkekjole f.eks., er det fint med sort strømpebukse til. Og sorte boots 👏🏻 Sko og strømper i samme farge forlenger beina.

Ja, det gjør det og det er derfor det er så lekkert med nude sko til nude strømper

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Nei, bruke sorte strømpebukser i vintersesongen, og gå uten i sommersesongen 👏🏻 

Jeg reagerer mer på nude strømper enn åreknuter og cellulitter.

Reagerer på.. 😅

Anonymkode: 7e09a...40e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...