AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #1 Skrevet 17. september 2023 ... bruker du slike? Jeg pleier å bruke nude stay-ups på denne årstiden, men ble "disset" litt på en godmodig måte av et par venninner i går, som sa at motepolitiet hadde lagt ned forbud .... Anonymkode: ecf8c...521
skreppamedleppa Skrevet 17. september 2023 #2 Skrevet 17. september 2023 Jeg bruker ikke verken stay-ups eller nude noenting, det er ikke min kopp med te. Med det sagt så har jeg sikkert mye jeg går med som mote politiet garantert ville hatt et stand up show av uten at jeg bryr meg nevneverdig av den grunn. Men altså, det er jo mange som går med nude strømpebukse på denne årstiden også så aleine om valget er du nok ikke og viss det funker for deg så ser jeg ikke helt hvorfor du ikke skal gå med det. 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #3 Skrevet 17. september 2023 Bruker strømper/strømpebukser i min hudtone nesten hver dag nå før høsten og vinteren setter skikkelig inn. Aldri fått noen negative kommentarer på det. Anonymkode: 266c1...10e 7
Ænema Skrevet 17. september 2023 #4 Skrevet 17. september 2023 har brukt det før i tiden når jeg brukte skjørt. aldri noen som reagerte på dette. men muligens de bare lo i kulissene.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #5 Skrevet 17. september 2023 Beina blir jo mye vakrere med det. Som foundation på beina. Tror folk disser uansett hva man går med. Så ikke bry deg. Anonymkode: caa32...3e8 4 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #6 Skrevet 17. september 2023 Det er mange år siden hudfargede strømpebukser ble fullstendig fy-fy sånn rent motemessig. Jeg vet ikke helt hvorfor, det hjelper en å holde varmen, og det jevner ut hudfargen på bena, men det er altså en mote faux-pas av de sjeldne. Anonymkode: 494e1...f59
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #7 Skrevet 17. september 2023 Velg svart. Ser mye bedre ut. Anonymkode: 71618...ab2 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #8 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Velg svart. Ser mye bedre ut. Anonymkode: 71618...ab2 Nei, som regel ikke til de fleste lyse eller hvite kjoler. Bruker hudfargede strømpebukser og bryr meg ikke hva folk måtte mene. De strømpebuksene jeg ikke bruker, derimot, er brune, det ser rart ut på min hvite vinterhud. Anonymkode: 2a00e...7fc 15 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #9 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): ... bruker du slike? Jeg pleier å bruke nude stay-ups på denne årstiden, men ble "disset" litt på en godmodig måte av et par venninner i går, som sa at motepolitiet hadde lagt ned forbud .... Anonymkode: ecf8c...521 Det er minst 10, kanskje 15 år siden motepolitiet endret mening. på dette punktet. Dine venninner følger ikke med. Men antagelig tror de at de gjør de. Merkelig at de ikke har fått med seg det fenomenet som er Kate Middleton og hennes innflytelse på motepolitiets u-sving i dette spørsmålet. Anonymkode: 986ee...7ba 9
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #10 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er minst 10, kanskje 15 år siden motepolitiet endret mening. på dette punktet. Dine venninner følger ikke med. Men antagelig tror de at de gjør de. Merkelig at de ikke har fått med seg det fenomenet som er Kate Middleton og hennes innflytelse på motepolitiets u-sving i dette spørsmålet. Anonymkode: 986ee...7ba Kate Middleton har vel ikke "lov" til å bruke noe annet? Anonymkode: 1f423...e73 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #11 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er mange år siden hudfargede strømpebukser ble fullstendig fy-fy sånn rent motemessig. Jeg vet ikke helt hvorfor, det hjelper en å holde varmen, og det jevner ut hudfargen på bena, men det er altså en mote faux-pas av de sjeldne. Anonymkode: 494e1...f59 På 90- tallet ble det fy- fy etter 80- talksmoten med « nude» som ikke var så veldig nude, men så ut som et tykt lag med « brunkrem «. Og velge en nude nyanse uten skimmer som passer hudtonen ut fra årstiden synes jo knapt, så det er vel lenge siden det sluttet og være « fy». Ja, jevner ut hudfargen , gjør det samme for beina som riktig foundation gjør for ansiktet i tillegg til og holde varmen. Anonymkode: 7e09a...40e 8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #12 Skrevet 17. september 2023 Det går ikke an å bruke hudfargede strømpebukser og samtidig se bra ut. Velg svart. Ja, også under hvite eller lyse klær. Mye bedre. Anonymkode: a29df...e10 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #13 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det går ikke an å bruke hudfargede strømpebukser og samtidig se bra ut. Velg svart. Ja, også under hvite eller lyse klær. Mye bedre. Anonymkode: a29df...e10 Helt enig Anonymkode: 9c204...7a0 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #14 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Kate Middleton har vel ikke "lov" til å bruke noe annet? Anonymkode: 1f423...e73 det er ikke poenget. Kateeffekten er poenget. Anonymkode: 986ee...7ba 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #15 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det går ikke an å bruke hudfargede strømpebukser og samtidig se bra ut. Velg svart. Ja, også under hvite eller lyse klær. Mye bedre. Anonymkode: a29df...e10 dypt uenig. Har sett så mange bilder av kronprinsesse MM, som tydeligvis har en helt irrasjonell angst for nude strømper, i lette blomstrete chiffonaktige sommerkjoler, eller hvite vinterkjoler på nobelutdelinger, kombinert med svarte, ugjennomsiktige strømper. Det ser virkelig ikke bra ut. Tvertimot er det på grensen til å ødelegge hele antrekket. Anonymkode: 986ee...7ba 13 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #16 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): På 90- tallet ble det fy- fy etter 80- talksmoten med « nude» som ikke var så veldig nude, men så ut som et tykt lag med « brunkrem «. Og velge en nude nyanse uten skimmer som passer hudtonen ut fra årstiden synes jo knapt, så det er vel lenge siden det sluttet og være « fy». Ja, jevner ut hudfargen , gjør det samme for beina som riktig foundation gjør for ansiktet i tillegg til og holde varmen. Anonymkode: 7e09a...40e helt enig. Virker som mange av dem som har lært at nude strømper er ut, for det første har glemt at nude ikke er det samme som 80-tallets solbrune eller pudderfarge fra laMote, og for det andre har glemt at det er ingen permanente regler i mote. Regelen om at nude er ut, er en regel som i seg selv er helt UT. Antikvert. Hører til på motedynga sammen med skinny jeans og Micheal Korsvesker. Anonymkode: 986ee...7ba 4 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #17 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det går ikke an å bruke hudfargede strømpebukser og samtidig se bra ut. Velg svart. Ja, også under hvite eller lyse klær. Mye bedre. Anonymkode: a29df...e10 tydelig at du ikke følger med , hreit at du tror det,men du er totalt ute. Anonymkode: 5fb90...539 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #18 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): tydelig at du ikke følger med , hreit at du tror det,men du er totalt ute. Anonymkode: 5fb90...539 Er nok du som er ute 😉 Anonymkode: a29df...e10 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #19 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er nok du som er ute 😉 Anonymkode: a29df...e10 i den grad noe er ute, så er det strømpebuksen i seg selv som er ute. Alternativet til nude strømpebukse er altså ikke svart strømpebukse, men bare legger. Nude strømper er ikke noe mer ut enn svarte strømper. Begge er ok. Men et viktig forbehold er at nå snakker jeg om nude strømper som er tynne, delikate og perfekt i nyansen. Evt nude nettingstrømper, det er kjempelekkert. Anonymkode: 986ee...7ba 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #20 Skrevet 17. september 2023 Jeg synes at nude strømpebukser er mye finere enn åreknuter, cellulitter og vampyrbleke ben. Hva skal de som er over 20 gjøre liksom, slutte å gå med skjørt? Anonymkode: 6556d...9dd 7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå