Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig er det en veldig stygg ting å si om den man er glad i, og jeg er glad i ham, jeg kjenner bare jeg ikke orker mer at det er to versjoner av ham. En som jeg får oppleve, den som hever stemmen til meg, overser meg, tar fra gleden i ting jeg deler og er glad for, viser ingen interesse for meg, i grunn bare oppfører seg som han misliker meg. Men hvis jeg sier at jeg ikke orker mer eller vil han skal være mer som han er med andre, så sier han jeg forstiller meg det og har livlig fantasi.

Med andre så er han smilende, på, interessert og engasjert i samtalen. Jeg ser på ham så ofte i lag med andre og drømmer om at vi har slike samtaler hvor vi ler av ting sammen eller han forteller meg positive ord slik han feks gjør med en bekjent. Jeg får høre at han er en så snill og omtenksom mann, hvis jeg hadde fortalt hvordan han er med meg,hadde de sikkert trodd jeg løy.

Hvorfor kan han ikke være slik med meg? Alt jeg vil er å ha den mannen jeg også. 

Anonymkode: 4d8d6...45d

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løp. LØP!

Anonymkode: 4da17...b0f

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Løp. LØP!

Anonymkode: 4da17...b0f

Ja men hvorfor er han slik med meg? Jeg skjønner det ikke, er det meg det er noe feil med? Han er så god og snill med andre, og de samtalene de har, jeg blir så misunnelig på en måte. Jeg kan også ha slike samtaler. Jeg får ofte høre fra kollegaer at jeg er morsom eller har morsomme historier å dele, men når jeg deler de med ham så trekker han ikke på smilet en gang, bare ser tomt på meg. Men når vi er på fest så ler han av andres vitser så dypt og godt, enda de kanskje ikke er så morsomt en gang. 

• Hjerte 1
Skrevet

Du er sammen med en med store narsissistiske trekk. Å nei det er ikke deg det er noe med, det er han. 

Anonymkode: 93063...994

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er sammen med en med store narsissistiske trekk. Å nei det er ikke deg det er noe med, det er han. 

Anonymkode: 93063...994

Han får meg til å føle meg som om jeg ikke er så bra som andre, som at jeg er en dårlig person, ikke morsom, ikke flink, ikke snill, ikke noe. Når jeg gjør noe fint for ham, og det er ofte, så sier han ikke takk en gang. Han sier aldri om maten min var god eller bursdagsgaven fin, eller noe. Det er som om ingenting jeg gjør er rett, uansett hva det er. 

• Hjerte 2
Skrevet

Det er lite sannsynlig at personer med så stor dysfunksjonell personlighet kommer til å endre seg. Dessverre er det beste for deg å komme deg bort fra mannen. 

Anonymkode: 848f5...0eb

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er lite sannsynlig at personer med så stor dysfunksjonell personlighet kommer til å endre seg. Dessverre er det beste for deg å komme deg bort fra mannen. 

Anonymkode: 848f5...0eb

Det er bare så vanskelig å tenke at det ikke er meg, og at det ikke er noe jeg kunne gjort annerlede kanskje, jeg tar det litt til meg og blir lei meg. Vil ha det andre får. Men det er vel det, på tide å innse at det ikke kommer og at jeg bare får den andre personen ingen andre ser. 

• Hjerte 1
Skrevet

Det er ikke uvanlig at noen surmuler på privaten hjemme. De har egentlig ikke så mye glede i seg selv, og får en opplevelse av det når de er ute og sosiale som ikke varer. Du er på privaten hjemme. Det er ingen andre grunner. Han er bare skrudd sammen sånn. Så får du vurdere om det er livet du vil ha. 

Anonymkode: d5285...668

Skrevet

Trengte bare å lese overskriften til å skjønne at han ikke er god for deg. 

Det er unødvendig å spekulere i diagnoser. Det er da virkelig ikke uvanlig at folk tar ut sine dårlige sider med de nærmeste. Og holder seg med folk de ikke kjenner så godt. 

Anonymkode: 99cd1...000

• Liker 5
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Han får meg til å føle meg som om jeg ikke er så bra som andre, som at jeg er en dårlig person, ikke morsom, ikke flink, ikke snill, ikke noe. Når jeg gjør noe fint for ham, og det er ofte, så sier han ikke takk en gang. Han sier aldri om maten min var god eller bursdagsgaven fin, eller noe. Det er som om ingenting jeg gjør er rett, uansett hva det er. 

Les hva du skriver her og spør deg selv hvorfor du ønsker å være i et forhold med en som får deg til å føle deg slik.

Anonymkode: 20d2e...60d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Du fjerner så klart denne mannen fra livet ditt. Ingen fortjener dette

Anonymkode: bb4df...d10

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Les hva du skriver her og spør deg selv hvorfor du ønsker å være i et forhold med en som får deg til å føle deg slik.

Jeg vil vel endre det, vise ham at jeg også er verdt det han gir andre. Skkønner det er bare dumt og håpløst. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg vil vel endre det, vise ham at jeg også er verdt det han gir andre. Skkønner det er bare dumt og håpløst. 

Hvorfor ønsker du å være sammen med noen hvor du må vise dem at du er verdt å bli behandlet som alle andre?

• Liker 3
Skrevet

Vi kan slå av en kjas over morgen kaffien om du vil, 

jeg gjør meg ikke til for noen, får jeg høre. 
selvfølgelig viser jeg at jeg er glad  mine kjære da, at dem gjør meg glad osv. :)

Anonymkode: 19168...21b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Null kontakt, mannen er psyk, cluster b trekk, ingenting som endres uansett, bare tapte år.

Anonymkode: e284b...dab

• Hjerte 1
Skrevet

Vel, han er ikke den mannen med deg. Det spiller ingen rolle hvorfor. Dere passer ikke sammen, og han oppfører seg som en drittsekk. Ikke forvent noe mer utav dette forholdet, gjør det slutt. NÅ! 

Anonymkode: 7ba67...89a

• Liker 5
Skrevet

Steike, her var det mye hardt mot hardt på en søndags morgen. 
for alt det dere vet, så kan han gå med en vond stein i skoen, der kun dem nærmeste er de som han viser at det er noe gæli. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor ønsker du å være sammen med noen hvor du må vise dem at du er verdt å bli behandlet som alle andre?

Vanskelig spørsmål hvis jeg skal tenke meg om. Men jeg mener vel at jeg vil ikke at han skal synes jeg er så dårlig som han tydeligvis mener. Jeg vil han skal se de gode sidene og egenskapene i meg, jeg vil han skal være glad i meg slik jeg er i ham. Det gir egentlig ikke mening, gjør det vel. 

Det er bare så vondt når han jeg er glad i, hele tiden gir inntrykk av at jeg ikke er viktig eller verdt noe. Da tenker jeg at jeg ikke er det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Vanskelig spørsmål hvis jeg skal tenke meg om. Men jeg mener vel at jeg vil ikke at han skal synes jeg er så dårlig som han tydeligvis mener. Jeg vil han skal se de gode sidene og egenskapene i meg, jeg vil han skal være glad i meg slik jeg er i ham. Det gir egentlig ikke mening, gjør det vel. 

Det er bare så vondt når han jeg er glad i, hele tiden gir inntrykk av at jeg ikke er viktig eller verdt noe. Da tenker jeg at jeg ikke er det. 

Føler med deg, har stått i det samme nå over lengre tid, så plutselig forsvant min til slutt. av grunner som ikke gir mening, pluss mer følelse av å være verdt enda mindre. Av noen man har dedikert store deler av livet sitt til. En føler seg ganske sprø plutselig ja
:s

Skrevet

Du beskriver to versjoner av mannen, men husk for all del at mannen er begge to. Og slik han er når han er sammen med deg er den versjonen som burde bety noe for deg. 

Han høres ut til å ha en eller annen personlighetsforstyrrelse, og du har blitt et offer for dette.

Bare å komme deg vekk derifra, for dette blir ikke bedre med årene.

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...