AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #1 Del Skrevet 17. september 2023 Hvor mange ganger i uka/måneden får mannen din «blowjobs»? Maser han etter det eller gir du han uten at han spør om det? Anonymkode: aa2ba...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #2 Del Skrevet 17. september 2023 Gir en liten en hver dag. Altså ikke en full hvor han avslutter på den måten. Men har den i munnen litt hver gang vi har sex. Og vi har sex nesten hver dag. Han maser aldri om bj. Anonymkode: d6f5c...ffc 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #3 Del Skrevet 17. september 2023 Hver gang vi har sex, så 4-5 ganger i uken 😄 vi må liksom ha det i forspillet uansett, at jeg suger han og han slikker meg. Anonymkode: 08df5...f80 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #4 Del Skrevet 17. september 2023 Aldri. Han maser ikke. Anonymkode: d088f...d4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #5 Del Skrevet 17. september 2023 Kanskje 1-2 ganger i året. Han er ikke noen fan av det og er egentlig likegyldig til opplevelsen, så gjør det bare hvis lysten kommer over meg. Han blir jo ikke spesielt gira av det, så det demper jo litt hvor moro det er for meg, og det å ha hann i munnen er jo ikke i seg selv noe spesielt. Er jo opphisselsen mannen får som er digg, så når den ikke er spesielt uttalt blir ikke jeg gira heller. Ingen masing. Anonymkode: 74f4b...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #6 Del Skrevet 17. september 2023 4-5 ganger om dagen, vært gift i 20 år, noe av det jeg elsker med ham. Anonymkode: 78c49...93f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #7 Del Skrevet 17. september 2023 Nesten hver gang vi har sex. Vi varmer stort sett opp på den måten med gjensidig oral. Elsker det begge to. Hender innimellom at jeg suger han helt i mål, men det er ikke like ofte da. Anonymkode: 1b86f...344 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Com4t Skrevet 17. september 2023 #8 Del Skrevet 17. september 2023 En gang om dagen, noen ganger mer. Spør aldri men hun er veldig glad i å gi oral. våkner som regel av at hun suger meg tørr. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #9 Del Skrevet 17. september 2023 Gjensidig oral er en fast del av sexakten, og når jeg husker det får han uoppfordret når jeg har mensen. (Sexlysten senkes drastisk før/under mensen, og da forsvinner seksualitet raskt fra lista over alt som skal huskes.) Han har større behov enn meg, så naturlig nok ønsker han mer enn jeg ønsker naturlig å gi, både oralt og ellers. Samtidig liker han ikke å mase, så når han har lyst på, eller syns det har gått for lang tid uten, kommer han heller med spøkefulle invitasjoner á la "vil du ha frokost/dessert?" og byr frem pikken, eller tilbyr pikken som løsning på diverse problemer. Kløende hoste? Han har en supergod kløpinne til halsen! Tett i nesa eller treg i magen? Han hjelper gjerne med å åpne rørene(blowjob for nesa, analsex for forstoppelsen). Hodepine eller andre smerter? En orgasme frigir smertestillende hormoner. Pølse til middag? Han fikser det! Jeg nevner behovet for klesvask for å ha rent undertøy de neste dagene? Neida, ikke stress med det, det er så mye mer sexy om jeg går uten! Ikke alltid og alle situasjoner, riktig nok, men ofte nok til at jeg ikke syns er morsomt lenger. Spesielt de gangene jeg ikke har lyst nok på sex til å bruke forslagene hans som løsning på problemet eller unnskyldning for å utsette noe annet. Og om jeg viser alt annet enn positiv respons på all denne hjelpen(nøytral også), kommer "masingen" i form av spydige stikk og bemerkninger, helt til jeg har sex med ham igjen. Anonymkode: d50f2...8b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #10 Del Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 4-5 ganger om dagen, vært gift i 20 år, noe av det jeg elsker med ham. Ja, det må man si...og samleie 6-7 ganger om dagen i tillegg kanskje? Anonymkode: 31a7e...c69 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #11 Del Skrevet 17. september 2023 10 år siden sist. Mann. Savner sex mer enn BJ Anonymkode: b54c5...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #12 Del Skrevet 17. september 2023 Får nesten aldri, så lenge hun ikke får noe ut av det, så skjer det ikke noe som helst seksuelt, hun er egoistisk sånn sett, men heldigvis en nydelig dame på alle andre måter Anonymkode: 7955a...698 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 17. september 2023 #13 Del Skrevet 17. september 2023 Oralsex er en del av sexen og forspillet, og sex bør skje daglig utenom de dagene det er sykdom eller andre grunner til at det man ikke klarer så mye. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hver gang vi har sex, så 4-5 ganger i uken 😄 vi må liksom ha det i forspillet uansett, at jeg suger han og han slikker meg. Anonymkode: 08df5...f80 Ikke sant, det er det perfekte forspillet❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #14 Del Skrevet 17. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: 4-5 ganger om dagen, vært gift i 20 år, noe av det jeg elsker med ham. Anonymkode: 78c49...93f Tror ikke på deg. Anonymkode: 1dd9a...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #15 Del Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor mange ganger i uka/måneden får mannen din «blowjobs»? Maser han etter det eller gir du han uten at han spør om det? Anonymkode: aa2ba...bfb Min mann får ingen blow jobs. Jeg liker ikke å suge tiss. Min mann ønsker heller ikke å motta blow Jobs fra en som ikke liker det. Da blir mye av poenget borte for han sin del😊 Anonymkode: 5e19e...05c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 17. september 2023 #16 Del Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 4-5 ganger om dagen, vært gift i 20 år, noe av det jeg elsker med ham. Anonymkode: 78c49...93f Hahaha, dummeste jeg har hørt! 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #17 Del Skrevet 17. september 2023 Det var oftere da vi var yngre. All sex var forsåvidt hyppigere. Vi er godt voksne nå og sex er ikke lenger det viktigste. Ikke skjer det like ofte heller. En blow Job spør han aldri om å få. Tror egentlig ikke han noensinne har vært så opptatt av det. Jeg har nok vært mer opptatt av å gi enn han har vært av å motta. Han har aldri spurt om å bli sugd, men setter jo pris på at jeg gjør det som en del av forspillet, eller litt underveis. Anonymkode: 508c1...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #18 Del Skrevet 17. september 2023 Veldig sjelden. Jeg liker å suge og tok ofte initiativ før. Men får nesten aldri noe i retur, så da gidder jeg ikke lenger. Anonymkode: 4d645...c6b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 17. september 2023 #19 Del Skrevet 17. september 2023 (endret) Så og si daglig. Han trenger ikke å be om det. Vi har aldri sex uten at jeg suger ham og jeg liker godt å suge ham litt innimellom i løpet av dagen og når vi koser oss på sofaen om kvelden. Endret 17. september 2023 av Frkego 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 17. september 2023 #20 Del Skrevet 17. september 2023 Bj er alltid en del av pakka for min del, elsker å gi bj 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå