AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #1 Del Skrevet 17. september 2023 Erfaring med det garnet? Loer det? godt å strikke med? Hva passer det best til? sokker? eller kan man bruke det til genser, jakker Anonymkode: 98ad0...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 17. september 2023 #2 Del Skrevet 17. september 2023 Jeg har strikket både genser og bukse til barn i Sterk. Likte godt å strikke med det, det er mykt og godt i bruk, og det nupper noe helt enormt. Loer ikke så mye, om jeg husker rett, kun veldig nuppete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #3 Del Skrevet 18. september 2023 Grønt blad skrev (7 timer siden): Jeg har strikket både genser og bukse til barn i Sterk. Likte godt å strikke med det, det er mykt og godt i bruk, og det nupper noe helt enormt. Loer ikke så mye, om jeg husker rett, kun veldig nuppete. Takk for svar...:) da dropper jeg å strikke genser i det. Kjedelig at det nupper så veldig da, er jo ganske dyrt garn. Vurderte regnduft-genseren.... Anonymkode: 98ad0...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå