Gå til innhold

Lyst til å være med eksen igjen, men klarer ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde virkelig lyst til det for jeg har sett noe bedring etter at han har gått i behandling. Så fort vi er tilbake til det som en gang var felles hus så faller humøret mitt sammen. Han syns ikke det er plass til oss alle i mitt hus, der jeg føler meg trygg. Jeg får flashbacks og angst så fort jeg er i hans hus. 

Om vi er en lengre tid i mitt hus så klarer jeg å slappe av og være meg selv. Dette syns han er både sårt og rart, men de minnene jeg får av å være i hans hus er rimelig ille. Desverre så husker han lite fra de dårlige periodene. 

Han har ikke råd til å selge sitt for å finne noe annet. Han ønsker ikke å være i mitt hus så lenge av gangen. Selv om han har sagt at han trives godt der, så er huset ganske lite.

Hva gjør vi?

Anonymkode: d2759...c1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gått hver til sitt og finne et forhold uten traumer.

Anonymkode: e2cb7...0cd

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ville gått hver til sitt og finne et forhold uten traumer.

Han mener at det er noe galt med meg som ikke klarer å gi slipp på det gamle. Jeg har på mange måter gjort det, men det sitter i kroppen. Han forstår ikke det.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Han mener at det er noe galt med meg som ikke klarer å gi slipp på det gamle. Jeg har på mange måter gjort det, men det sitter i kroppen. Han forstår ikke det.

Da er dere vel ulike, da, og får det sikkert bedre hver for dere. 

• Liker 1
Skrevet

Dette høres bare vondt ut.

Anonymkode: 5027b...156

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hva gjør vi?

Vi holder oss unna ekser som trigger flashbacks og angst. For det var ikke huset i seg selv som skadet deg regner jeg med.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Og hvordan skal han fikse problem som er  ditt?

Anonymkode: 2a4b8...ac1

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da er han kanskje ikke så rehabilitert som han burde være for å kunne være sammen med noen han selv (eller andre) har skadet. Bedre at dere begge finner dere noen andre.

Endret av katties
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvis du har så dårlige minner fra forholdet at du får flashback og angst, så klarer jeg ikke helt å forstå hvorfor du vil ha et forhold igjen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...