AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #1 Skrevet 17. september 2023 Jeg hadde virkelig lyst til det for jeg har sett noe bedring etter at han har gått i behandling. Så fort vi er tilbake til det som en gang var felles hus så faller humøret mitt sammen. Han syns ikke det er plass til oss alle i mitt hus, der jeg føler meg trygg. Jeg får flashbacks og angst så fort jeg er i hans hus. Om vi er en lengre tid i mitt hus så klarer jeg å slappe av og være meg selv. Dette syns han er både sårt og rart, men de minnene jeg får av å være i hans hus er rimelig ille. Desverre så husker han lite fra de dårlige periodene. Han har ikke råd til å selge sitt for å finne noe annet. Han ønsker ikke å være i mitt hus så lenge av gangen. Selv om han har sagt at han trives godt der, så er huset ganske lite. Hva gjør vi? Anonymkode: d2759...c1c
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #2 Skrevet 17. september 2023 Ville gått hver til sitt og finne et forhold uten traumer. Anonymkode: e2cb7...0cd 5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #3 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ville gått hver til sitt og finne et forhold uten traumer. Anonymkode: e2cb7...0cd Han mener at det er noe galt med meg som ikke klarer å gi slipp på det gamle. Jeg har på mange måter gjort det, men det sitter i kroppen. Han forstår ikke det. Anonymkode: d2759...c1c 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #4 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Han mener at det er noe galt med meg som ikke klarer å gi slipp på det gamle. Jeg har på mange måter gjort det, men det sitter i kroppen. Han forstår ikke det. Anonymkode: d2759...c1c Da er dere vel ulike, da, og får det sikkert bedre hver for dere. Anonymkode: e2cb7...0cd 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #5 Skrevet 17. september 2023 Dette høres bare vondt ut. Anonymkode: 5027b...156 1
Nymerïa Skrevet 17. september 2023 #6 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hva gjør vi? Vi holder oss unna ekser som trigger flashbacks og angst. For det var ikke huset i seg selv som skadet deg regner jeg med. 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #7 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Han mener at det er noe galt med meg som ikke klarer å gi slipp på det gamle. Jeg har på mange måter gjort det, men det sitter i kroppen. Han forstår ikke det. Anonymkode: d2759...c1c Og hvordan skal han fikse problem som er ditt? Anonymkode: 2a4b8...ac1
katties Skrevet 17. september 2023 #8 Skrevet 17. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han mener at det er noe galt med meg som ikke klarer å gi slipp på det gamle. Jeg har på mange måter gjort det, men det sitter i kroppen. Han forstår ikke det. Anonymkode: d2759...c1c Da er han kanskje ikke så rehabilitert som han burde være for å kunne være sammen med noen han selv (eller andre) har skadet. Bedre at dere begge finner dere noen andre. Endret 17. september 2023 av katties 2 1
PM75 Skrevet 17. september 2023 #9 Skrevet 17. september 2023 Hvis du har så dårlige minner fra forholdet at du får flashback og angst, så klarer jeg ikke helt å forstå hvorfor du vil ha et forhold igjen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå