Gå til innhold

Redd for positiv test

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mandag er testdag, rugedag 10. Og jeg er nå vettskremt for at testen skal være positiv.. misforstå meg rett, positiv test er det eneste jeg vil ha, etter mange år med negative tester. Vi fikk gjennom 3 stk SA i ca uke 7 før disse årene med bare negative, så nå er jeg livredd for å gå rett i frykt-modus og tenke det at det verste kommer til å skje igjen, og jeg har allerede begynt og angre på alt. Vi fikk satt inn 2 morula denne gangen,og nå når jeg kjenner på enkelte rare symptomer, så slo det meg at jeg faktisk ikke vet om vi har gjort det riktige i det hele tatt.... 

Så igjen, det er jo slett ikke sikkert det blir positiv test, men da må jeg gjerne revurdere hva vi gjør fremover.

Håper og tror at denne følelsen går over, og at jeg rett og slett har et dårlig øyeblikk, men jeg har vært helt skjelven siste timene.. 

I tillegg er mannen på jobb-turnus 2 uker hver 6 uke, og alle 3 SA har skjedd når han har vært på jobb.. Den siste SA var verst fysisk, og har aldri hatt så vondt. Ren og skjer smerte.. 

Noen som har tips til hvordan jeg slår av denne modusen? 

Anonymkode: 93aa0...dc5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dessverre ingen tips, vil bare si at du ikke er alene. Hatt 3 SA og 1 MA, og er minst like redd for å få positiv test som å få negativ test.. 

Ønsker deg masse lykke til med testing. Tror man må prøve å tenke at med positiv test er man uansett et steg nærmere baby enn ved negativ test, og at det kan gå bra denne gangen. 🫶🏼

Anonymkode: f1b55...2ec

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...