Gå til innhold

Hvis man ønsker å få seg nye venninner gjennom KG..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen erfaring med dette? Altså dame søker noen nye venninner. Noen å gå på byen med av og til, møtes på café eller andre aktiviteter. Det virker som det er veldig lite aktivitet under Finn en venn-forumet. Stemmer det? Mulig å møte noen her? 🤔  

Anonymkode: f7986...292

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som har noen erfaring med dette? Altså dame søker noen nye venninner. Noen å gå på byen med av og til, møtes på café eller andre aktiviteter. Det virker som det er veldig lite aktivitet under Finn en venn-forumet. Stemmer det? Mulig å møte noen her? 🤔  

Hvor bor du, alder?

Anonymkode: f029a...a6c

Skrevet

Jeg traff faktisk en av mine aller beste venninner her inne med min gamle bruker for ca 18 år siden. Begge skrev i en tråd om vanskelige forhold, så begynte vi å skrive pm-er og møttes ganske fort og det sa egentlig bare pang. Vi hang sammen som erteris i flere år og fikk etterhvert hester på samme stall. Jeg har hatt hest nesten hele livet mens hun kjøpte etter vi traff hverandre og flyttet den til "min" stall. Jeg var til og med med og så på den og prøvde den før hun kjøpte den.

Tok også toget sammen fra jobb selv om vi jobbet på ulike steder. Etterhvert ble stallen nedlagt og jeg flyttet hesten min til hennes småbruk som hun nylig hadde kjøpt. Etterhvert fant jeg meg en mann med småbruk og flyttet hesten hjem og kjøpte en til. Vi møttes likevel ganske ofte, men så ble jeg alvorlig kronisk syk. Ble også alvorlig deprimert, fikk sosial angst og isolerte meg mer og mer. Rundt samme tid fikk hun barn og fikk selvfølgelig derfor mindre tid. Vi har fortsatt kontakt, men har ikke sett hverandre på lenge. Det er ene og alene min skyld pga angsten og depresjonen. Men jeg må bli flinkere til å tørre å ta kontakt oftere, for jeg savner henne virkelig og savner tiden vi hang sammen daglig 💜

Dette ble kanskje veldig gjenkjennelig, men det gjør ingenting. Leser du dette, så vit at jeg tenker mye på deg selv om jeg sjelden tør å ta kontakt. Men jeg vil virkelig prøve å bli flinkere. 

Anonymkode: 5490d...cee

• Hjerte 3
Skrevet

Da skal du nok være heldig, for her inne henger det mye rart. Advarer deg mot å møte noen, da må det skje offentlig på cafe. Bruk en e-post bare....som du oppretter kun for dette. Ikke gi bort tlfnr.

Anonymkode: a9f67...0e6

• Nyttig 1
Skrevet

Om du er på hovedsiden og blar lengre nedover finner du et underforum hvor man kan finne venner herfra😊

Anonymkode: 48fce...e6b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om du er på hovedsiden og blar lengre nedover finner du et underforum hvor man kan finne venner herfra😊

Anonymkode: 48fce...e6b

TS her. Jeg vet det, men det er nesten ingen aktivitet der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...