powerpuffen Skrevet 27. september 2023 #21 Skrevet 27. september 2023 Jeg er en av de som egentlig aldri er fornøyd. Av alle årstider, liker jeg høsten best, såfremst jeg ikke blåser avgårde og regnes ned. Høsten for min del er koselig innetid, pledd og bøker. Som en koselig liten kokong. En tørr høst kan være nydelig! Vinteren er bare en evig kamp for min del. Mørkt, kaldt, og jævlig. Alle mulige sykdommer florerer og jeg slipper aldri unna... Våren er fin når det spretter på trærne, men ikke når man vasser i snøslaps. Liker temperaturen på våren, når det er mellom 13-19 grader og tørt ute. Sommeren synes jeg kan være slitsom hvis det er over 25 grader ute. Jeg er ikke veldig glad i varme og blir solbrent uansett hvor mye solkrem jeg bruker. Er evig blek. 1
Tjoheiii Skrevet 27. september 2023 #22 Skrevet 27. september 2023 Jeg liker vår, sommer og høst har ikke sansen for vinter, men juletiden redder det litt for meg. Januar og februar er pyton! Ellers er resten av vinterhalvåret i grunn helt ok. Men om jeg hadde fått tilbud om 20 grader hele året? Ja takk😅 kommer definitivt til å kjøpe meg leilighet i syden når jeg blir pensjonist bare synd det er omtrent 40 år til🫠
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå