AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #1 Skrevet 16. september 2023 Jeg liker bare sommeren av alle årstider. Om sommeren er jeg ute hele dagen fordi jeg stortrives ute. Når høsten kommer blir jeg deprimert og gruer meg til vinter og snø og våren. Flere som bare liker sommeren her? Jeg elsker å bare gå ut uten å ta på så mye klær. Jeg elsker å kjenne varmen fra sola. De lange lyse dagene. Anonymkode: 49ae2...b00 4
Tomas77 Skrevet 16. september 2023 #2 Skrevet 16. september 2023 Det at det finnes store kolonier av nordmenn i Benidorm tilsier at du ikke er alene. Jeg er forresten helt enig. 5
Blåttvann Skrevet 16. september 2023 #3 Skrevet 16. september 2023 Er som deg, det er helt grusomt med høst for det betyr et helt halvt år med kulde, mørke og mistrivsel. Jeg liker våren også da, så har det litt bedre enn deg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #4 Skrevet 16. september 2023 Ganske lik, faktisk tror jeg ofte at jeg er klinisk deprimert og tiltaksløs... Men når våren kommer og dagene blir lysere innser jeg hver gang at det er rett og slett at man tåler vinteren og mørketiden dårlig. Prøver å lure meg til å glede meg til høsten og se skrekkfilmer, pynte... Høre på typisk indie musikk. Til jul prøve å gjøre så mange juleaktiviteter og komme i stemning. Kanskje en dag liker man andre årstider også Anonymkode: 6dc99...870 1
skreppamedleppa Skrevet 16. september 2023 #5 Skrevet 16. september 2023 Skjønner deg sååå godt ts.. I år har jeg riktignok prøvd å være litt i forkant. Jeg vet at jeg får en høst blues, en 'sorg' over at min desidert beste årstid er over og at fra nå av til vi kommer i mai er det bare ventetiden som gjenstår og den er laaaaaang.. Mørket, kulden... 3 lag med ull, høye strømregninger, statisk hår, gufsen hud, snørrete nese... Ja jeg skal ikke fortsette, men jeg hater det som ligger foran oss nå med en sånn intens forakt.. Men det er ganske mange måneder å hate da Så i år har jeg ekspandert "koseklær" budsjettet så det holder, fuzzy socks all over, deilige pyjamaser hjemme, og fine høstklær som jeg har gledet meg til å bruke i fine farger, hamstret lys, gått på pinterest og søkt etter "høst bucket list" og har faktisk fått en del inspirasjon på hva jeg kan gjøre som gjør at jeg gleder meg litt (bittelitt) til å gjøre dette. kjøpt meg store gode te/kakao kopper. Googlet de aller beste halloween filmene og skrekk filmer (jeg liker litt sånt) som jeg ser frem til å se når det er halloween, har invitert venner over allerede nå så vi skal kose oss gløgg den halloween helgen... 🎃 Kjøpt meg litt ekstra god kakao, kjøpt gode te sorter. varmeflasken er allerede i bruk, høst interiøret har funnet sin plass og jeg har fått det forbanna koselig hjemme hos meg selv (if i may say so myself..) Nei det slår ikke å være ute under sommersolen... men det er søren ikke langt ifra heller... Jeg er egentlig et ute menneske men er også en frysepinn og å gå ut når det føles som 50 minus og jeg ser ut som en stuffet kalkun bare jeg skal på butikken er ikke en høydar for å si det slik, så ja.. nedtelling til solsnu, til blomstrene spirer, til den første sommermåneden og jeg nok en gang kan ta sommerklær på og nyte varmen og lyset igjen. Til dess er det D vitamin og prøve å holde fast på de små gledene jeg finner og skaper.. Men innerst inne er det vel mer slik 3
Phoenix Heart Skrevet 16. september 2023 #6 Skrevet 16. september 2023 Liker alle årstidene, utenom vinter, hater kulde.
megda Skrevet 16. september 2023 #7 Skrevet 16. september 2023 Jeg elsker sommer og hater vinter, vår og høst. Jeg har lyst å flytte sørover. mulig danmark.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #8 Skrevet 17. september 2023 Liker kun sommer. Blir syk hver høst og værer helt til neste sommer. Drar til suden for å få ett avbrekk i februar da. Så fort forpliktelsene i orgel er over, så flytter jeg. Anonymkode: 6c410...921 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #9 Skrevet 17. september 2023 Hater mørketiden, savner sommeren allerede Anonymkode: 9d36a...552
Mardina Skrevet 17. september 2023 #10 Skrevet 17. september 2023 Nei, jeg liker ikke sommeren spesielt godt. Jeg liker best vår og høst. Er heller ikke spesielt glad i vinteren. 1
Stina234 Skrevet 25. september 2023 #11 Skrevet 25. september 2023 Enig, elsker sommeren og hater vinteren. Ofte tenkt på om jeg bor i feil land men så er jo Norge helt fantastisk om sommeren. Nå når vi snart har oktober går jeg bare og drømmer om nest sommer.
Peanut Skrevet 25. september 2023 #12 Skrevet 25. september 2023 (endret) Alle årstidene er fine på sitt vis Bodde i et iskaldt hus 🥶 i Oslo som ikke var isolert og det var mørkt i huset (Ikke mye sol inn). Huset nå er stikk motsatt Masse lys inn og vi kan ha det varmt og godt på en helt annen måte Endret 25. september 2023 av Peanut
arvidhansen Skrevet 25. september 2023 #13 Skrevet 25. september 2023 (endret) Jeg liker best våren og sommeren. Høsten har sin sjarm på en måte. Veldig frisk og deilig luft. Det er som om både naturen og folk går litt i dvale. Blir litt roligere. Liker også på en viss måte mye regn. Liker også julen. Vinteren kan være litt fin den og. Men det er nok januar og februar jeg liker minst. Endret 25. september 2023 av arvidhansen 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #14 Skrevet 25. september 2023 Det må være kjipt å bo i Norge hvis du bare liker sommeren. Da velger du et liv hvor du har det kjipt tre fjerdedeler av året. Hadde du ikke fått det bedre om du enten flyttet til et varmere land eller endret din egen holdning? Selv liker jeg alle årstider, men foretrekker høsten. 🍂 Anonymkode: 14d23...782
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #15 Skrevet 26. september 2023 Elsker vinter og tidlig vår, resten av året hater jeg. Det er så skittent og masse insekter. Anonymkode: 1a17b...b3a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #16 Skrevet 26. september 2023 Og jeg blir deprimert av sommeren. Når alle på jobben hele tiden snakker om hvor mye sol det er ute, og jeg bare blir sliten av det. Da drar jeg hjem fra jobb, setter meg på soverommet, trekker for gardinene så det blir mørkt og setter på aircondition. Elsker høst og vinter. Anonymkode: 7aed5...82d
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #17 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 12.12): Det må være kjipt å bo i Norge hvis du bare liker sommeren. Da velger du et liv hvor du har det kjipt tre fjerdedeler av året. Hadde du ikke fått det bedre om du enten flyttet til et varmere land eller endret din egen holdning? Selv liker jeg alle årstider, men foretrekker høsten. 🍂 Anonymkode: 14d23...782 Så endre kropp og hode er lett å gjøre for deg? Smerter i kropp, vinterdepresjon som kommer år etter år, uansett terapi og medisiner. Tror du virkelig noen velger å lide 8 mnd pr år? Og nei, det er ikke bare å flytte. Anonymkode: 6c410...921 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #18 Skrevet 26. september 2023 Enig. Målet for oss om mulig bør være å spare til leilighet i varmere strøk, som man kan rømme til fra november til april. Er vanskelig midt i livet med barn og forpliktelser, men en drøm for en roligere tilværelse når man får muligheten. Anonymkode: 0f1b6...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #19 Skrevet 27. september 2023 Jeg er omvendt; elsker de vekslende årstidene her i nord så mye at jeg aldri kunne bodd i Syden 🧡🍂🍁 Får energi når lufta blir frisk, løvet gult og sola oransje! Men sånn er vi alle ulike. Anonymkode: 1b2ac...948
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #20 Skrevet 27. september 2023 Jeg blir deprimert om sommeren. Solen er umulig å unnslippe. Varmen er grusom. Når jeg sjekker værmeldingen i september og ser de melder 20 grader og sol hele uken gråter jeg. Vi har alle vårt. Sommer er det minste problemet. Gi det noen år så har vi ikke vinter lenger Anonymkode: 8b7d3...1f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå