Gå til innhold

Hvordan se Netflix på fly?

Anbefalte innlegg

Skrevet
21 hours ago, Lill3My said:

Logg inn på Netflix på laptop, iPad eller telefon

Last ned film eller serie til offline

Husk headset og lader 

Se på fly

Funker ikke på Mac forresten.

Anonymkode: ced99...e42

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Netflix er vel ikke noe "de har på flyet"? Det er isåfall internett de har på flyet. Netflix er noe man har selv. Og det er ikke bare å kontakte kundeservice hos Netflix, det er ingen du kan ringe eller chatte med, du kan kontakte de og håpe på et svar som du kanskje ikke får. Det virker som du ikke har peiling på hva Netflix er? Vet du egentlig hva det er og hvordan det fungerer?

TS, du kan laste ned de filmene og seriene du ønsker å se på forhånd til mobil eller iPad. Det er ikke lov å bruke laptop på fly.

Anonymkode: 6973c...6dc

Jo det er det, bare ikke under take-off/landing, utenom det kan man bruke laptop så mye man vil

Anonymkode: 6769c...771

• 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Gjenoppliver denne tråden litt. I fjor forsøkte jeg å vise Netflix til barna mine på flyet. Det funket ikke, husker ikke nøyaktig feilmeldingen men jeg måtte visst logge inn på ny og fikk det aldri til pga jeg ikke kom på nett. Var akkurat som om det ikke funket å komme inn på nedlastet innhold uten å logge inn først, men da må man jo ha nett. 

Har det noe å si når man bruker barneprofiler?

Anonymkode: b460b...597

Skrevet (endret)

Som nevnt i tråden - last ned først, så skal det ikke være behov for å nettverk på flyet.
WiFi på fly kan være kostbart og ustabilt. 

Kan teste hjemme ved å sette telefonen i flymodus. Kan da se om det fungerer som forventet.

(Er det lenge siden en har vært logget inn må en noen ganger skrive passord på nytt. )

Endret av TBL12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.9.2023 den 20.44):

Hvorfor spør du oss om dette? Tror du vi er Netflix-eksperter eller noe? Enten kontakt flyselskapet og spør om de har Netflix der. Dersom de ikke har det, kontakt kundeservicen hos Netflix og spør dem.

Anonymkode: f716f...9ac

Og du høres ut som du er minst 80 år 😂

Nei, man trenger ikke å være «Netflix-ekspert» for å svare på dette. Og kundeservice hos flyselskapet og Netflix har sikkert mange viktigere ting å ta seg av enn å forklare hvordan man kan se Netflix på fly.

Anonymkode: 68a10...0fe

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...