Gå til innhold

Hvordan se Netflix på fly?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så nysgjerrig på hvordan folk får til dette. Hvordan gjør de det? Jeg har aldri fått internett til å funke på fly. Til og med på langdistanse-fly ser jeg folk se på Netflix og sånn. Hvordan er det mulig? Jeg skal fly langt snart selv, hadde vært fint å ha tilgang til Netflix i tilfelle jeg kjeder meg. 

Anonymkode: 86db1...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor spør du oss om dette? Tror du vi er Netflix-eksperter eller noe? Enten kontakt flyselskapet og spør om de har Netflix der. Dersom de ikke har det, kontakt kundeservicen hos Netflix og spør dem.

Anonymkode: f716f...9ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor spør du oss om dette? Tror du vi er Netflix-eksperter eller noe? Enten kontakt flyselskapet og spør om de har Netflix der. Dersom de ikke har det, kontakt kundeservicen hos Netflix og spør dem.

Hvorfor er du så innmari sint og aggressiv? Hvis du ikke har noe å bidra med så pell deg UT av tråden og tell til 10! 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Why so serious? 

Anonymkode: b56b8...aae

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (4 minutter siden):

Må vel laste ned på forhånd tror jeg… 

Åh? Går det an? Det visste jeg ikke. Må teste :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis flyet ikke har internett ( de fleste har jo det) må du laste ned på forhånd. Som på alle andre steder du skal se Netflix uten internett… 

Anonymkode: 655d6...10d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laster ned på forhånd. Orker ikke ta sjansen på at nettet fungerer. Synes det ofte går for tregt om det i det hele tatt funker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis flyet ikke har internett ( de fleste har jo det) må du laste ned på forhånd. Som på alle andre steder du skal se Netflix uten internett… 

Jeg har aldri opplevd at internett faktisk har fungert. Har fått opp på Norwegian at det koster penger, men det var dyrt. Gidder virkelig folk bruke penger på det? Den gratis-versjonen har aldri fungert,  og jeg flyr mye. Funka ikke på Thai, Singapore eller United Airlines. Very strange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn på Netflix på laptop, iPad eller telefon

Last ned film eller serie til offline

Husk headset og lader 

Se på fly

Endret av Lill3My
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har aldri opplevd at internett faktisk har fungert. Har fått opp på Norwegian at det koster penger, men det var dyrt. Gidder virkelig folk bruke penger på det? Den gratis-versjonen har aldri fungert,  og jeg flyr mye. Funka ikke på Thai, Singapore eller United Airlines. Very strange. 

Okei. Jeg har opplevd at det har funka mange ganger, men laster ned filmer for lange flyturer for sikkerhetskyld uansett. Norwegian er litt sånn, annenhver gang funker det og andre ikke synes jeg . Nei, jeg hadde ikke giddet og brukt penger på og kjøpe noe som skulle vært inkludert.. tror jeg.. hvis man sitter der alene uten noen annen underholdning er det jo mulighet jeg hadde gjort det med irritasjon allikevel. Det kan jo være andre ting enn det man kan laste ned på Netflix på forhånd en trenger internett til da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er så nysgjerrig på hvordan folk får til dette. Hvordan gjør de det? Jeg har aldri fått internett til å funke på fly. Til og med på langdistanse-fly ser jeg folk se på Netflix og sånn. Hvordan er det mulig? Jeg skal fly langt snart selv, hadde vært fint å ha tilgang til Netflix i tilfelle jeg kjeder meg. 

Man laster ned hjemme før man drar, og ser offline på flyet. Binga en halv sesong av Chicago Fire på en flytur selv 🙂

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Wow, du er åpenbart ikke ekspert nei - man trenger verken å spørre flyselskapet eller Netflix - tenkt at det var flere av oss som visste hvordan dette funka gitt 😆

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Last ned så du kan se offline

Anonymkode: 6769c...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 hours ago, AnonymBruker said:

Tviler på at noen får til å streame Netflix på fly-wifi..

Anonymkode: a40b7...870

Jo det funker det, har til og med streamet fotball live i fly

Anonymkode: 6769c...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Netflix er vel ikke noe "de har på flyet"? Det er isåfall internett de har på flyet. Netflix er noe man har selv. Og det er ikke bare å kontakte kundeservice hos Netflix, det er ingen du kan ringe eller chatte med, du kan kontakte de og håpe på et svar som du kanskje ikke får. Det virker som du ikke har peiling på hva Netflix er? Vet du egentlig hva det er og hvordan det fungerer?

TS, du kan laste ned de filmene og seriene du ønsker å se på forhånd til mobil eller iPad. Det er ikke lov å bruke laptop på fly.

Anonymkode: 6973c...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å laste ned, trykk deg inn på filmen eller episoden du ønsker å se uten nett senere og trykk på download. Hvis du skal se mange episoder i en serie må du trykke deg inn på hver og en episode og laste ned.

Slik ser det ut i mobilappen: 

Screenshot_20230917-171948~2.png

Anonymkode: 6973c...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Tviler på at noen får til å streame Netflix på fly-wifi..

Anonymkode: a40b7...870

Flere flyselskaper tilbyr deg å kjøpe internett tilgang der du kan streame.................

Så joda, det går fint!!!!!!!

Anonymkode: d0d7f...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...