Gå til innhold

Dere som har blitt bedratt av samboer/ektefelle gjennom flere år

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Hetser dere nå Erna for å ha blitt lurt av ektemannen, tenker dere at hun burde forstått eller har dere faktisk forståelse for at det er fullt mulig å bli lurt av son nærmeste,  nettopp fordi man stoler på vedkommende?

Jeg trenger egentlig ikke noe svar, man enkelte er så skinnhellige og mener det ikke er mulig å bli lurt. T o m folk som selv har blitt lurt av f eks en utro partner sitter nå og hetser Erna. Fakta er at slik juging og luring skjer i tusenvis av hjem hver eneste dag, om det nå gjelder økonomiske saker, svindel, juging og /eller seksuelt utroskap. 

Anonymkode: 0acb9...44d

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fult mulig å bli lurt trill rundt i årevis.

Anonymkode: eae89...653

• Liker 2
Skrevet

Jeg er nylig separert fra min mann som har vært økonomisk utro mot meg i flere år. Jeg har trodd at jeg har hatt stålkontroll på vår økonomi. Jobber som siviløkonom og jeg har ikke ant noe før inntil nylig. Det er utrolig flaut. Selv om man er gift er det mulig å lure unna hvis man virkelig vil. Den som vil får det til. 

Jeg hetser ikke Erna, jeg tror oppriktig dette er vondt for henne. 

Anonymkode: cdcd5...86a

• Liker 7
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er nylig separert fra min mann som har vært økonomisk utro mot meg i flere år. Jeg har trodd at jeg har hatt stålkontroll på vår økonomi. Jobber som siviløkonom og jeg har ikke ant noe før inntil nylig. Det er utrolig flaut. Selv om man er gift er det mulig å lure unna hvis man virkelig vil. Den som vil får det til. 

Jeg hetser ikke Erna, jeg tror oppriktig dette er vondt for henne. 

Anonymkode: cdcd5...86a

Ikke sant, det er dessverre fullt mulig. En del får nok ikke engang greie på at de er rundlurt.

Klem til deg!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er utrolig lett å lure noen som har full tillit til deg. Og nettopp derfor blir sviket så stort. Viss dette er sant som hun påstår har hun min fulle sympati og burde egentlig bare kaste mannen på dør.

• Liker 4
Skrevet

Forhold er jo basert på tillit, man skal ikke behøve å kontrollere og ettergå den andres handlinger i min mening, man stoler på dem. 

Men da kan man også fint bli lurt.

Noen mener jo at for å beskytte seg selv mot utroskap så må man dele passord og posisjon, ikke la den andre få ha venner av motsatt kjønn eller dra på guttetur etc. Det er jeg uenig i.

Samtidig føles det litt annerledes dette her, de hadde jo felles økonomi, hun var statsminister.. det er ikke mot landets lover og regler at min partner er utro.

Anonymkode: a8176...5db

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Forhold er jo basert på tillit, man skal ikke behøve å kontrollere og ettergå den andres handlinger i min mening, man stoler på dem. 

Men da kan man også fint bli lurt.

Noen mener jo at for å beskytte seg selv mot utroskap så må man dele passord og posisjon, ikke la den andre få ha venner av motsatt kjønn eller dra på guttetur etc. Det er jeg uenig i.

Samtidig føles det litt annerledes dette her, de hadde jo felles økonomi, hun var statsminister.. det er ikke mot landets lover og regler at min partner er utro.

Anonymkode: a8176...5db

Og det ser ut til at han har løyet både til henne og hennes arbeidsgiver, dvs han er kriminell og bedragersk og har gjort dette med viten og vilje. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...