AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #1 Skrevet 16. september 2023 Hei. Jeg lurer på om det er noen her som valgte å prøve å få barn igjen rett etter en spontanabort? Gikk det isåfall bra? Hvor lang tid tok det før dere fikk eggløsning igjen etter spontanabort? Anonymkode: e832b...4e0
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #2 Skrevet 16. september 2023 Vi prøvde på nytt etter blødningen hadde gitt seg. Når eggløsningen kommer er individuelt og kan være ulikt fra gang til gang. Vi hadde sex ca. annen hver dag, så klaffet det. Er nå i uke 40! Anonymkode: 477b8...45d 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #3 Skrevet 16. september 2023 Det spørs litt på hvor langt du var på vei. Jeg mistet i uke 7, ble gravid igjen uten å få en menstruasjon mellom og barnet er snart 8 år🩷 Det var som om at spontanaborten var en menstruasjon og eggløsningen kom nesten til vanlig tid. Noen dager sen bare. Det sies jo at kroppen er veldig mottakelig for å bli gravid igjen hvis spontanaborten skjer tidlig nok, alt går naturlig og man får syklus som normalt igjen etterpå. Anonymkode: 53448...564
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #4 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg lurer på om det er noen her som valgte å prøve å få barn igjen rett etter en spontanabort? Gikk det isåfall bra? Hvor lang tid tok det før dere fikk eggløsning igjen etter spontanabort? Anonymkode: e832b...4e0 Jeg spontanaborte i august, og ble gravid igjen i september (før første mens etter aborten). Anonymkode: e20b0...3ec
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #5 Skrevet 17. september 2023 Jeg spontanaborterte i uke 10, vet ikke når første eggløsning var igjen. Det tok uansett 11 måneder å bli gravid igjen.. Den første gravidteten tok kun 3 måneder. Anonymkode: f8d1a...dfc
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #6 Skrevet 17. september 2023 Jeg mistet i uke 11, endte i utskraping, og da kan det ta lenger tid å bli gravid etterpå. Jeg mistet i april og ble gravid igjen i slutten av juli. Fikk beskjed fra sykehuspersonell og fastlegen at det ikke var nødvendig med pause i prøvingen, kroppen blir ikke gravid før den er klar. Anonymkode: 0fff2...c88
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #7 Skrevet 17. september 2023 Mistet i uke 9 og måtte ha utskraping i desember. Begynte å prøve igjen med én gang det ikke var infeksjonsfare, men ble ikke gravid igjen før i oktober. Det føltes utrolig lenge, men nå har vi en frisk og fin jente:) Anonymkode: 7cb65...2d6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #8 Skrevet 17. september 2023 Mistet i uke 8 ca i oktober og ble gravid igjen i mars. Anonymkode: fe321...a1f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #9 Skrevet 17. september 2023 Mistet i uke 6 og ble gravid umiddelbart etterpå. Han er 4 nå ❤️ Anonymkode: 7fef3...660
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #10 Skrevet 17. september 2023 Jeg prøvde ikke i syklusen rett etter spontanaborten (i uke 12, jeg trengte tid til å bearbeide det uten å gå rett inn i bli-gravid-igjen bobla). Men utifra når jeg fikk mens, hadde jeg sannsynligvis eggløsning ca fire uker etter spontanaborten. Neste syklus kom eggløsning til normal tid og jeg ble gravid igjen med ei spire som satt hele veien fram til termin ❤️ Anonymkode: 57f24...c35
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #11 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (På 16.9.2023 den 20.15): Hei. Jeg lurer på om det er noen her som valgte å prøve å få barn igjen rett etter en spontanabort? Gikk det isåfall bra? Hvor lang tid tok det før dere fikk eggløsning igjen etter spontanabort? Anonymkode: e832b...4e0 Ja ble gravid 5 ganger på rad. 5 gangen satt det. Sitter med en 3 uker gammel baby nå. Eggløsning kom på samme syklus rett etterpå på de tidlige SA og et par mnd etter sen SA Anonymkode: 91967...b3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå