AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #1 Skrevet 16. september 2023 Hei, har vært i forhold i ganske mange år. Et par av barndomskompisene mine har gjort det slutt med ektefellene sine og de snakker nå om å dra på guttetur til Phuket i jul og nytt år. De har vært veldig på meg for å få meg med, men jeg har ikke turt å si det til samboeren min enda i frykt for hva hun kommer til å svare. Så det jeg lurer på er hva jeg kan si for at hun ikke er så negativ til en guttetur til Thailand med to nysingle kompiser. Om det har noe å si for konteksten så kan jeg si at vi har vært sammen i 18 år, ikke hatt store krangler i forholdet, og alt i alt har vi begge hatt god tillitt til hverandre. Men akkurat denne saken vet jeg hun kommer til å reagere på ut i fra hennes holdninger om menn som drar til Thailand for kos og hygge. Vi er alle helt i slutten av førtiårene. Anonymkode: c89ce...72e
Millinea Skrevet 16. september 2023 #2 Skrevet 16. september 2023 Burde ikke være noe problem hvis hun stoler på deg vel? Men hadde vel vært greit å ha en plan for hva dere skal gjøre der nede, hva har du tenkt å gjøre mens de andre nyter visse ting der nede osv. 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #3 Skrevet 16. september 2023 Hadde min mann seatt på guttetur til Thailand med single gubber så hadde døren vært stengt når han kom tilbake. Bare sjansen for at en av kompisene vil være med på menneskehandel og at min mann godtok det ville cært grunn nok til skilsmisse. Små barn blir solgt til byer for å leve på bordell. Anonymkode: da004...c00 12 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #4 Skrevet 16. september 2023 Hvorfor Phuket? Har de planer om å rævkjøre en ladyboy? Fryktelig harry destinasjon. Granca er faktisk bedre. Anonymkode: f062e...7d1 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #5 Skrevet 16. september 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde min mann seatt på guttetur til Thailand med single gubber så hadde døren vært stengt når han kom tilbake. Bare sjansen for at en av kompisene vil være med på menneskehandel og at min mann godtok det ville cært grunn nok til skilsmisse. Små barn blir solgt til byer for å leve på bordell. Anonymkode: da004...c00 Ville det vært greit om de reiste til Tyskland eller Nederland? Anonymkode: b5606...142 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #6 Skrevet 16. september 2023 Phuket, ble ikke noe. Det er mange grunner til det. Men dette er ikke et reisemål med nysingle kompiser med mindre du ønsker å havne i samme boks. Anonymkode: f3554...8a8 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #7 Skrevet 16. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Phuket, ble ikke noe. Det er mange grunner til det. Men dette er ikke et reisemål med nysingle kompiser med mindre du ønsker å havne i samme boks. Anonymkode: f3554...8a8 Havne i samme boks? Hva i huleste mener du med det? Hvor kommer dere fra dere som svarer på disse trådene? Virker som om dere bor på steder hvor det bor 100 mennesker og alle kjenner alle. Anonymkode: b5606...142
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #8 Skrevet 16. september 2023 20 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, har vært i forhold i ganske mange år. Et par av barndomskompisene mine har gjort det slutt med ektefellene sine og de snakker nå om å dra på guttetur til Phuket i jul og nytt år. De har vært veldig på meg for å få meg med, men jeg har ikke turt å si det til samboeren min enda i frykt for hva hun kommer til å svare. Så det jeg lurer på er hva jeg kan si for at hun ikke er så negativ til en guttetur til Thailand med to nysingle kompiser. Om det har noe å si for konteksten så kan jeg si at vi har vært sammen i 18 år, ikke hatt store krangler i forholdet, og alt i alt har vi begge hatt god tillitt til hverandre. Men akkurat denne saken vet jeg hun kommer til å reagere på ut i fra hennes holdninger om menn som drar til Thailand for kos og hygge. Vi er alle helt i slutten av førtiårene. Anonymkode: c89ce...72e Jeg pleier å snu litt på det. Ville du hatt et lignende spørsmål fra dama di? Og hva hadde du svart? Si hun blir invitert på jente tur til Dubai eller et annet sted der man typisk finner rikinger som inviterer til alt. Hva hadde du svart (og ikke minst tenkt?) Anonymkode: e86a0...dbb 4
Ænema Skrevet 16. september 2023 #9 Skrevet 16. september 2023 Eller hvis dama skulle på jentetur til Gambia med to nysingle venninner 😂😂😂😂🤣🤣 8
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #10 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Havne i samme boks? Hva i huleste mener du med det? Hvor kommer dere fra dere som svarer på disse trådene? Virker som om dere bor på steder hvor det bor 100 mennesker og alle kjenner alle. Anonymkode: b5606...142 Jeg er fra ei bygd med 20 000 innbyggere, og "thaikællene" er en egen gjeng ja. De vil man helst ikke assosieres med. Anonymkode: f062e...7d1 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #11 Skrevet 16. september 2023 Reis for all del på tur, men rundt jul og nyttår er uaktuelt om man er etablert og f.eks har barn. Anonymkode: d8e33...70c
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #12 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ville det vært greit om de reiste til Tyskland eller Nederland? Anonymkode: b5606...142 Skal man kjøpe sex bør man være 100% sikker på at det er frivillig. Større sjanse for det i Tyskland enn Thailand. Hvis mannen hadde blitt med på setter, ja så hadde døra vært stengt. Anonymkode: da004...c00
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #13 Skrevet 16. september 2023 De skal til Phuket spesifikt fordi de er nysingle? Hvorfor det? Skal de kjøpe sex der da? Om du tenker at det er ok og blir med dem dit så hadde ikke jeg vært happy som samboer (selv om du selv ikke kjøpte sex). Ville bare blitt kvalm av hele greia. Anonymkode: e1740...ade 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #14 Skrevet 16. september 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: De skal til Phuket spesifikt fordi de er nysingle? Hvorfor det? Skal de kjøpe sex der da? Om du tenker at det er ok og blir med dem dit så hadde ikke jeg vært happy som samboer (selv om du selv ikke kjøpte sex). Ville bare blitt kvalm av hele greia. Anonymkode: e1740...ade Jeg blir også kvalm av folk som reiser til Danmark. Anonymkode: b5606...142
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #15 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, har vært i forhold i ganske mange år. Et par av barndomskompisene mine har gjort det slutt med ektefellene sine og de snakker nå om å dra på guttetur til Phuket i jul og nytt år. De har vært veldig på meg for å få meg med, men jeg har ikke turt å si det til samboeren min enda i frykt for hva hun kommer til å svare. Så det jeg lurer på er hva jeg kan si for at hun ikke er så negativ til en guttetur til Thailand med to nysingle kompiser. Om det har noe å si for konteksten så kan jeg si at vi har vært sammen i 18 år, ikke hatt store krangler i forholdet, og alt i alt har vi begge hatt god tillitt til hverandre. Men akkurat denne saken vet jeg hun kommer til å reagere på ut i fra hennes holdninger om menn som drar til Thailand for kos og hygge. Vi er alle helt i slutten av førtiårene. Anonymkode: c89ce...72e Mannen min må gjerne reisepå guttetur, men han har ingenting å gjøre i phuket.. Har flere venner og familiemedlemmer som gjorde alt de ikke burde gjort.. tilfeldigvis var det single eller gifte kompiser med de.. Stoler på mannen men ikke på kompisene.. Noen driter i at folk Hr det bra i ett forhold og bebisdt prøver å ødelegge det.. Ikke et problem for oss siden mannen ikke er intressert i å reise til Thailand Anonymkode: d59c4...868
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå