AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #1 Skrevet 16. september 2023 Hei! Jeg har en ullkåpe (Live kåpe fra match om noen kjenner til den, ikke viktig da) Den består av 50% ull 50% polyester står det. Kan jeg ta denne på ull vask? Altså kald vask i maskin? Dersom ja, er det mer skånsomt å sentrifugere, enn å vri opp for hånd og la den henge søkk våt? Anonymkode: 7cba5...249
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #2 Skrevet 16. september 2023 Se på vaskeanvisningen. Jeg tror det mest skånsomme er å håndveske hvis den ikke har vaskesymbol. Tror forøvrig sentrifugeringa er det som skader mest. Anonymkode: 56c51...bfd
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #3 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Se på vaskeanvisningen. Jeg tror det mest skånsomme er å håndveske hvis den ikke har vaskesymbol. Tror forøvrig sentrifugeringa er det som skader mest. Anonymkode: 56c51...bfd Vaskelappen sier kjemisk rens, men er det virkelig nødvendig? Den er bar 50% ull. ts Anonymkode: 7cba5...249
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #4 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vaskelappen sier kjemisk rens, men er det virkelig nødvendig? Den er bar 50% ull. ts Anonymkode: 7cba5...249 Det går kanskje bra i maskinen, i hvert fall hvis du kan stille sentrifugen på 400 omdreininger? 600 omdreininger har krympa kåper og gensere for meg. Hvis fmdu vasker uten sentrifuge og ruller o håndklær og henger opp, bør det gå bra. Fint at husmorskillsene mine kommer til nytte😊 Anonymkode: 56c51...bfd
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #5 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det går kanskje bra i maskinen, i hvert fall hvis du kan stille sentrifugen på 400 omdreininger? 600 omdreininger har krympa kåper og gensere for meg. Hvis fmdu vasker uten sentrifuge og ruller o håndklær og henger opp, bør det gå bra. Fint at husmorskillsene mine kommer til nytte😊 Anonymkode: 56c51...bfd Tusen takk! Det hjalp veldig! Hadde aldri tenkt på det 😄❤️ Tusen takk begge to, forresten. Nå ble jeg glad. ts Anonymkode: 7cba5...249
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå