AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #1 Skrevet 16. september 2023 Vil en mentaltest som er gjennomført på hund bli registrert noen plass? Feks hos nkk? Anonymkode: 3882b...114
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #2 Skrevet 16. september 2023 Det kommer an på om det gjøres via en klubb tilknyttet nkk eller ikke. Arrangeres det via en nkk klubb havner det på dogweb, gjøres det hos noen frittstående havner det ikke på dogweb. Anonymkode: cf5b1...ef4 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #3 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det kommer an på om det gjøres via en klubb tilknyttet nkk eller ikke. Arrangeres det via en nkk klubb havner det på dogweb, gjøres det hos noen frittstående havner det ikke på dogweb. Anonymkode: cf5b1...ef4 Blir det synlig i dogweb? Lurer litt da enkelte oppdrettere skriver at tispe/hannhund er mentaltestet - men jeg ønsker å se testresultat😄 Anonymkode: 3882b...114
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #4 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Blir det synlig i dogweb? Lurer litt da enkelte oppdrettere skriver at tispe/hannhund er mentaltestet - men jeg ønsker å se testresultat😄 Anonymkode: 3882b...114 Ja blir synlig på dogweb, se under prøver. Anonymkode: a9af6...b19 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #5 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blir det synlig i dogweb? Lurer litt da enkelte oppdrettere skriver at tispe/hannhund er mentaltestet - men jeg ønsker å se testresultat😄 Anonymkode: 3882b...114 Som sagt: er det gjort hos en klubb tilknyttet nkk havner det på dogweb ja. Har de gjort det hos noen som ikke er tilknyttet nkk ligger det ikke på dogweb, da må du spørre oppdretter om å få se resultatet. Anonymkode: cf5b1...ef4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå