AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #21 Del Skrevet 16. september 2023 Pedofil eller narkotika. Anonymkode: 79b11...98e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #22 Del Skrevet 16. september 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Pedofil eller narkotika. Anonymkode: 79b11...98e Så det er ditt svar på TS sitt spørsmål? Åndsamøbene strømmer til denne tråden ser jeg. Anonymkode: bb4d4...a9c 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #23 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så det er ditt svar på TS sitt spørsmål? Åndsamøbene strømmer til denne tråden ser jeg. Anonymkode: bb4d4...a9c Det er jo det folk vil tro uansett. Anonymkode: 79b11...98e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #24 Del Skrevet 16. september 2023 55 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde jeg vært mann og opptatt av mitt gode navn og rykte hadde jeg styrt unna å reise til Thailand. Anonymkode: bb269...db7 Ok? Regner med du mener det samme om disse landene? - Nederland - Tyskland - Brasil - Colombia Anonymkode: bb4d4...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #25 Del Skrevet 16. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo det folk vil tro uansett. Anonymkode: 79b11...98e Hva mindre begavede tror bryr meg meget lite. Har vært innom Thailand to ganger, så får folk som ikke vet bedre tenke som de vil om det. Anonymkode: 5f504...dd7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 16. september 2023 #26 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så hva skal han dit å gjøre da, Sherlock? Anonymkode: bb4d4...a9c Det samme som alle damer gjør i Tyrkia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #27 Del Skrevet 16. september 2023 Med mindre du drar dit for å være sexturist, hva er problemet? Det er et helt nydelig land. Jeg er singel dame og skal dit alene neste år for å spise mat og se på templer og oppleve kulturen. Jeg vet om flere menn som har reist dit alene og hatt det helt flott uten å være sexturister. Det er fryktelig synd og ganske utrolig at folk kun har én assosiasjon med et land med 70 millioner mennesker. Anonymkode: 51136...59b 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #28 Del Skrevet 16. september 2023 Just now, makkapakka said: Det samme som alle damer gjør i Tyrkia. Nei, det gjør vi ikke. Anonymkode: 51136...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 16. september 2023 #29 Del Skrevet 16. september 2023 Har reist verden rundt alene, også Thailand. Hva folk måtte mene om det driter jeg egentlig i og jeg har ikke noe behov for å gå i detalj om alle reiseplanene mine heller. Hva vil du oppleve? Jeg synes Bangkok er av de kuleste byene i sørøst-Asia, men var også en uke på Samui bare for å slappe av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #30 Del Skrevet 16. september 2023 Hvorfor akkurat Thailand hvis du ikke aner hva som er verdt å få med seg der, og samtidig spesifisere at du er mann som reiser alene? Jeg mistenker at TS får akkurat de svarene og den diskusjonen han var ute etter. Du skal ha bodd under en stein i skogen de siste 20 årene for å ikke ha fått med deg at Thailand er kjent for sexturisme. Anonymkode: 5162c...305 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #31 Del Skrevet 16. september 2023 19 minutter siden, AnonymBruker said: Med mindre du drar dit for å være sexturist, hva er problemet? Det er et helt nydelig land. Jeg er singel dame og skal dit alene neste år for å spise mat og se på templer og oppleve kulturen. Jeg vet om flere menn som har reist dit alene og hatt det helt flott uten å være sexturister. Det er fryktelig synd og ganske utrolig at folk kun har én assosiasjon med et land med 70 millioner mennesker. Anonymkode: 51136...59b Ifølge enkelte her er det 70 millioner prostituerte. Litt som denne reportasjens beskrivelse av "horgatan" Bogstadveien i Oslo: "De är alla prostituerade. Unga horor, gamla horor och horfamiljer". Anonymkode: bb4d4...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #32 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det sier du bare fordi du aldri har vært i Thailand. Anonymkode: bb4d4...a9c Jeg har vært i Thailand flere ganger og er helt enig med den du siterer. Jeg tenker også mitt om menn som reiser alene til Thailand og jeg har kjent flere som kommer hjem med en kone og "bøtter med problemer" Anonymkode: 8f55a...9c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #33 Del Skrevet 16. september 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor akkurat Thailand hvis du ikke aner hva som er verdt å få med seg der, og samtidig spesifisere at du er mann som reiser alene? Jeg mistenker at TS får akkurat de svarene og den diskusjonen han var ute etter. Du skal ha bodd under en stein i skogen de siste 20 årene for å ikke ha fått med deg at Thailand er kjent for sexturisme. Anonymkode: 5162c...305 Du skal ha bodd under en stein om du ikke forstår at Thailand er mer enn sexturisme. Enkelte på KG burde reise mer, og ikke bare sitte her inne å synse. Husk dette: Menn får kjøpt sex hvor som helst i verden. Anonymkode: bb4d4...a9c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #34 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg spesifiserte at jeg var mann fordi jeg lurer på om det er mange damer som kun er ute etter pengene dine dersom du er hvit mann? At man lett kan bli svindlet og utnyttet? Anonymkode: 8f9c3...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #35 Del Skrevet 16. september 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg spesifiserte at jeg var mann fordi jeg lurer på om det er mange damer som kun er ute etter pengene dine dersom du er hvit mann? At man lett kan bli svindlet og utnyttet? Anonymkode: 8f9c3...762 Ikke hvis du ikke holder på med damene, nei. Du må ikke ligge rundt. Anonymkode: 51136...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #36 Del Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (På 16.9.2023 den 17.21): Noen som har gjort dette? Hva bør man være obs på? Hvor burde man reise? Hvor lenge bør man være der og er det noe spesielt man burde få med seg og oppleve? Anonymkode: 8f9c3...762 Bangkok!! Fantastisk by! Så masse å se og oppleve. Mat, shopping,kultur,gode hoteller, flotte folk. Digger Bangkok, skal snart tilbake for 8.gang. Gleder meg som en unge til julaften. Kvelder på en liten plastkrakk i Chinatown med deilig og billig mat, rooftopbarer i verdensklasse i Sukhumvit eller Sathorn, turer på elven, tempelbesøk,markeder... Er du matinteressert er Bangkok en gullgruve. Se feks på Netflix Streetfood asia og Midnigth in Asia. Thailand har og nydelige strender, Ko Samet, Ko Chang og øyene rundt. Ko Lanta, Ko Jum,Ko Nghai, Ko Lipe( ønsker å dra til Lipe, ikke kommet så langt ennå: ) Vil du ha strandliv med litt party er Ko Samui og Hua Hin bra, Hua Hin er blitt en forholdsvis stor by med masse restauranter og barer, nært Bangkok. Anonymkode: 63829...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå