Gå til innhold

Kjæresten ble flau eller brydd etter jeg spurte han hvirdan han følte seg etter at han hadde vært på do

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så konteksten her er at man lett kan høre hva som foregår på badet fra soverommet og jeg spør aldri noe om dovaner normalt sett, det er privat. Men så var det en uke med flere dager hvor det hørtes ut som om han hadde ganske ille diaré. Og det over mange dager kan jo tyde på at noe er galt. Så da han kom ut spurte jeg bare «hvordan føler du deg?» for at det ikke skulle bli for personlig. Og da ble han brydd, tydelig at han skjønte jeg hadde hørt noe. Men var det så ille at jeg spurte siden jeg ble litt bekymret?

Anonymkode: f8e8b...a87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen er jo slike ting veldig flaue.... Kommer også an på hvor lenge dere har vært sammen. Vi har vært sammen i 10 år og vi har jo sett hverandre være veldig syke, så vi er nok ikke lenger flaue på det området...

Anonymkode: 11c88...079

Skrevet

Etter 15 år ville det ikke vært flaut. Men jeg tenker at forholdet ikke blir mer romantisk av slike samtaler. Etter 15 år er det noe å bevare.. 

Anonymkode: 7900f...906

Skrevet

Vi har vært sammen i 4 år. Og de siste 2 åra har vi vært sammen 99% av alle netter. Skjønner at det ikke gjør mye for romantikken å snakke om slikt, var bare litt bekymringsverdig i dette ene tilfellet! Heldigvis var det ikke noe alvorlig galt, kanskje en ubalanse eller virus

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vi har vært sammen i 4 år. Og de siste 2 åra har vi vært sammen 99% av alle netter. Skjønner at det ikke gjør mye for romantikken å snakke om slikt, var bare litt bekymringsverdig i dette ene tilfellet! Heldigvis var det ikke noe alvorlig galt, kanskje en ubalanse eller virus

TS

Etter fire år hadde jeg ikke blitt flau, da hadde jeg nok allerede fortalt deg om dette frivillig 😅🙈 men noen er veldig private ang slike ting, og vil nesten late som det ikke finnes… Bra han ikke var syk hverfall, og kanskje dere nå har åpnet den døra og det er mindre flaut framover. 

Anonymkode: 0c46f...8d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

TS

Voksne folk klarer jo å passe sin egen mage. Diaré noen dager går helt fint.

Anonymkode: aa5f4...273

• Liker 1
Skrevet

Spurte du å mange tørk han brukte også siden du må ha greie på alt?

Anonymkode: 8eea9...8f4

• Liker 1
Skrevet

Var det mye driting?

Anonymkode: 8d9d8...076

Skrevet

Herregud,la han gjøre det han gjør på do i fred! 

Anonymkode: 735f0...211

• Liker 2
Skrevet

Her tenker jeg det er innafor å spørre, særlig når han velger å ikke si noe om det selv. Det handler jo om å redusere smitterisiko, enhver vil jo unngå å bli smittet av magevirus. En annen ting er at man snakker vel sammen om man mistenker f.eks matintoleranse? Jeg forventer å kunne være åpen om dette i et forhold som har vart såpass lenge og da må åpenheten gå begge veier for å skape tilstrekkelig trygghet. 

Anonymkode: e59f0...c20

• Liker 2
Skrevet

Dette er faktisk en veldig grei måte for å finne ut hvilken type person du passer med som par. Når man har nettopp begynt å se hverandre, føler man seg ikke så veldig sexy hvis man feks på den første daten hvor det endelig var avtalt at ene skulle sove over. Var på en resturant og en part vokner på natten fordi maten ikke var så god for magen deres.

Men her har du sjansen å bestå en første test som kommer til å si til partneren din at en kropp er en kropp, og noe man ikke alltid har kontroll over. Hvis han har kommet inni meg, men jeg ikke tåler at han er dårlig i magen senere har jeg merkelig prioriteringer. Så isteden for at han skal verge seg og være livredd for å en gang komme tilbake i sengen når han er ferdig på toalettet, har tydelig holdt inne hvor vondt han har hatt det. Kan du gå opp å lage en varmeflaske, knakke på døren og spør om han vil ha den der inne eller i sengen. Mens du har klar en fuktig kald klut for å få ned temperaturen da han garantert har svettet, og en kopp med et litt isbiter hvis han kjenner han trenger noe i seg men er redd for en runde to. 

Er det et glamorøst og romantisk øyeblikk? Nei det kan man ikke si, men du vil derimot høre mange takk neste dag for at du ikke gjorde det om til en greie. Senere når dere har vært sammen en stund kommer han til å si. "Ikke misforstå, jeg foretrakk forspillet, sexen og kosen, men at du gjorde det for meg aldri følt meg så nær og akseptert så raskt i hele mitt liv."

Jeg gjetter ihvertfall at det vil skje:P

Anonymkode: 62866...182

• Nyttig 2
Skrevet

Han syns sikkert at det var ubehagelig at du hadde hørt han da. 

Anonymkode: c3483...c9e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Her tenker jeg det er innafor å spørre, særlig når han velger å ikke si noe om det selv. Det handler jo om å redusere smitterisiko, enhver vil jo unngå å bli smittet av magevirus. En annen ting er at man snakker vel sammen om man mistenker f.eks matintoleranse? Jeg forventer å kunne være åpen om dette i et forhold som har vart såpass lenge og da må åpenheten gå begge veier for å skape tilstrekkelig trygghet. 

Anonymkode: e59f0...c20

Er det smitterisiko så er det jo for sent å spør flere dager etter første diaré uansett. 

Anonymkode: c3483...c9e

Skrevet

Sånt pleier normalt å bare være flaut helt i starten. Etter en mnd bør det være normalt i mine øyne. 
Vi har bodd sammen i 7 år og blir fort en  kommentar som «shit her lukta det dritt»! 

Anonymkode: a280e...199

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...