Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 31 og baby er fortsatt i seteleie. Hvordan vet jeg det? Joda, hun har funnet en fin nerve som hun liker å sparke i. Det er så ekstremt vondt når hun sparker nedover :dåne: Enten får jeg akutt behov for å tisse eller så får jeg sånn lynende, intens smerte som varer i sånn 1 sek

Så, når snudde deres baby seg med hodet ned? :)

Anonymkode: bcc4b...33a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble sist sjekket 40+2 da var hun i sete leie, tre dager etter da fødsel startet var hun snudd seg.

Anonymkode: 6e77e...961

Skrevet

Lå i seteleie et par dager før termin. Var da på røntgen for å måle bekken, så lå 100% sikkert i seteleie da. Da fødselen startet noen dager over termin hadde han snudd seg til hodeleie.

Anonymkode: 42b74...851

Skrevet

Høres ut som om jeg bare kan vende meg til de digge sparkene i noen uker til da :ler:

Skrevet

Nr 1 og 3 satt i hodeleie fra ganske tidlig mens nr 3 snudde seg ikke før uke 33 tror jeg det var.

Skrevet

Snudde seg en eller annen gang mellom uke 32 og 36 for var seteleie i 32 og hodeleie i 36.

Anonymkode: 97d77...d3f

Skrevet

Med nr 3 som var i seteleie snudde de han utvendig i uke 37 på sykehuset Jeg var dridnervæs - men kjente ikke noe ubehag under snuinga. Og han ble i rett posisjon til jeg fødte han 11 dager over termin😳😀

Anonymkode: 7ee80...e54

Skrevet

Uke 38 🙈 Hadde ikke så mye håp om vanlig fødsel da, men det gikk bra til slutt :)

Skrevet

Lå vanlig vei til rundt uke 36. Snudde seg så til seteleie. Og lå der til fødsel, tross vendingsforsøk. 

Anonymkode: 7b3da...a37

Skrevet

Uke 39, etter Spinning Babies-øvelser, moxa og akupunktur. Lå i tverrleie helt fram til den dagen vi skulle inn på manuelt vendingsforsøk. Kom inn for UL før vending, og da hadde han hodet ned, gitt.

Skrevet

Ca uke 38. Gjorde en del spinning baby øvelser og tok yoga for å snu baby daglig fra uke 36. Aner ikke om det var det som gjorde utslaget, men plutselig lå han i hodeleie og var festet 🥰

Skrevet

Første snudde seg ikke og ble født i seteleie 40+3. 

Andre snudde seg mellom 35+5 og 36+0. Jeg er ganske sikker på at hun snudde seg natt til 36+0. 

Anonymkode: e483b...ef1

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er i uke 31 og baby er fortsatt i seteleie. Hvordan vet jeg det? Joda, hun har funnet en fin nerve som hun liker å sparke i. Det er så ekstremt vondt når hun sparker nedover :dåne: Enten får jeg akutt behov for å tisse eller så får jeg sånn lynende, intens smerte som varer i sånn 1 sek

Så, når snudde deres baby seg med hodet ned? :)

Vår snudde seg i uke 36. Før det var hun i tverrleie. De snur seg mye. 

Anonymkode: a9067...702

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...