Gå til innhold

Jente som liker en jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, i det siste har jeg vært ganske forvirra.. jeg har aldri kjent på homofile tendenser før, eller tenkt mye over det. Nylig har jeg blitt kjent med en jente jeg synes er kjempekul, vi snakker ofte sammen og jeg kjenner jeg blir nervøs når jeg ser på henne og vi får øyekontakt. Hun er ikke maskulin, hun kler seg jentete og er ganske pen. Alt er bare rart akkurat nå, jeg trodde jeg likte gutter hele tiden men nå så begynner jeg å tro at jeg kanskje er bifil. Vet noen hvordan man skal takle med sånn forandring? Kjenner jeg får litt panikk av å tenke på det

Anonymkode: 7f680...bac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke en forandring. Det er noe du ikke er klar over før nå ❤️ og det er greit.
Følelser, forelskelser, tenning - vi oppdager nye sider ved oss selv hele livet. Det er bare å anerkjenne følelsene dine som ekte og sanne. Det du lurer på er kanskje hvordan du skal opptre overfor venninnen din? Det er ikke så enkelt. Du vet ikke om hun føler noe av det samme, og du er trolig redd for å skremme henne bort. Det er lov å hinte ;)

Skrevet

Du høres ut som meg når jeg var på din alder.

Jeg er bifil, og oppdaget vel egentlig at jeg også likte jenter i løpet av ungdomsskolen. Før det hadde jeg hatt guttekjærester. Fikk meg en jentekjæreste mot slutten av videregående, som har vært jentekjæresten min i rundt 20 år nå. I mellomtiden har jeg hatt flere guttekjærester, vært gift og skilt med en mann og er nå gift for andre gang med en mann. 

Det å både ha en jentekjæreste og ha guttekjærester/ektemenn samtidig har fungert bra for meg i alle år. Begge de jeg har vært gift med var klar over at jeg er bifil, og hadde ikke noen utfordring med det, så lenge jeg holdt meg til en kvinne og ingen andre menn.

Hvis du føler deg tiltrukket av jenter, anbefaler jeg deg å utforske det når det føles naturlig, slik jeg gjorde. Fysisk startet vi med bare å leie hverandre og gi litt ekstra lange ha det-klemmer husker jeg. Etterhvert ble det kyss på kinnet og deretter kyss på munnen før det utviklet seg videre til at vi koste oss sammen nakne. 

Anonymkode: 315f2...aed

Skrevet

Jeg trodde også jeg var hetero til jeg traff den rette jenten. Og etter det trodde jeg at jeg var bi en god stund. Men jeg var pan. Men jeg følte aldri at det var en forandring, bare at jeg oppdaget noe mer som alltid var der, men jeg måtte møte den rette først. Er jo bare en berikelse! Tenk på hvor mange flere potensielle partnere man har. 😃

(Har en venninne som kaller meg grådig. 😂)

Anonymkode: bfecb...05e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...