AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #1 Skrevet 16. september 2023 Det sies jo at Gran Canaria er det beste stedet å reise til hvis man sliter med bl.a pollenallergi. Jeg har aldri vært der, men har vært mye på Costa Blanca og det var mye bedre enn hjemme i Norge. Men selv der er den en del pollen om våren altså. Hvor føler dere at det er best å være? Trenger ikke bare være i Spania. Hva er ditt favorittreisemål for å slippe unna pollen? 🌸 Anonymkode: 363f9...c25
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #2 Skrevet 16. september 2023 Merker ikke noe til pollen på Kanariøyene. Ei heller Hellas. Er bjørk, gress og salix jeg reagerer mest på og det er ekkelt et problem der. Anonymkode: 300d0...24d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #3 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Merker ikke noe til pollen på Kanariøyene. Ei heller Hellas. Er bjørk, gress og salix jeg reagerer mest på og det er ekkelt et problem der. Anonymkode: 300d0...24d Hvor i Hellas bruker du å være?😊 Jeg har vært i nærheten av Chania for mange år siden, men det var i september. Utrolig fint der og hadde ikke allergiproblemer da som jeg husker. Anonymkode: 363f9...c25
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #4 Skrevet 16. september 2023 Jeg elsker å være i Emirater om våren. Føler meg som et annet menneske der. Fra å være slapp, sliten og tiltaksløs her til å være full av energi der om våren. Helt utrolig. Anonymkode: cc500...baa
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #5 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor i Hellas bruker du å være?😊 Jeg har vært i nærheten av Chania for mange år siden, men det var i september. Utrolig fint der og hadde ikke allergiproblemer da som jeg husker. Anonymkode: 363f9...c25 Har vært på Kreta, Lesvos, Saomos og Rhodos. I mai, juni, juli og august har jeg reist dit. Anonymkode: 300d0...24d
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #6 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har vært på Kreta, Lesvos, Saomos og Rhodos. I mai, juni, juli og august har jeg reist dit. Anonymkode: 300d0...24d Herlig 🌸 er effekten like god alle stedene? Anonymkode: 363f9...c25
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #7 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herlig 🌸 er effekten like god alle stedene? Anonymkode: 363f9...c25 Ja, de har ikke noe jeg reagerer på der. De har jo gress, men det er jo ikke grønt eller klippes på sommeren. Anonymkode: 300d0...24d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå