AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #1 Skrevet 16. september 2023 Må til mandag inn å ta en utskrapning på grunn av rester i livmoren. Er lite rester, men kommer dessverre ikke ut av seg selv. Jeg har en irrasjonell frykt for narkose og misliker sterkt å ikke ha kontroll. Tror rett og slett jeg skal dø av narkosen 😕 Har vært i narkose to ganger tidligere, uten problemer. Likevel er jeg livredd. Noen som har gjennomgått utskrapning som kan dele litt erfaring? Vet der er et lite inngrep og snakk om kort tid. Men må man intuberes osv? Vil helst ha det gjort i lokalbedøvelse, men det får man ikke gjort her på sykehuset 😕 Anonymkode: 2f3d9...757
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #2 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Må til mandag inn å ta en utskrapning på grunn av rester i livmoren. Er lite rester, men kommer dessverre ikke ut av seg selv. Jeg har en irrasjonell frykt for narkose og misliker sterkt å ikke ha kontroll. Tror rett og slett jeg skal dø av narkosen 😕 Har vært i narkose to ganger tidligere, uten problemer. Likevel er jeg livredd. Noen som har gjennomgått utskrapning som kan dele litt erfaring? Vet der er et lite inngrep og snakk om kort tid. Men må man intuberes osv? Vil helst ha det gjort i lokalbedøvelse, men det får man ikke gjort her på sykehuset 😕 Anonymkode: 2f3d9...757 Kommer til å gå helt fint❤️jeg er også sånn, tror jeg skal dø av narkosen. Jeg har vært i narkose tre ganger tidligere, denne gangen før abort var jeg like redd. Men hver gang etter narkosen så skulle jeg ønske jeg kunne ligget lengre, for det er faktisk veldig godt😂 men har vært like redd hver gang, men våkner alltid 😃 du blir ikke intubert når det er utskrapning det går så fort. lykke til! Du kommer ikke til å dø! Anonymkode: cd1fc...605
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå