Gå til innhold

Tips til sekk 6.klasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Datter på 160 cm fikk en beckmann urban sekk på 26l i 3.kl. Den ble omtalt som 3.-7.kl sekk. 

Hun går nå i 6.kl, og jeg opplever at sekken har dårlig plass til matboks, selv når hun kun har skrivesaker,  penal, og læringsbrettet oppi sekken. Selv sier hun at den gnager på skuldrene. 

Hun tar buss hver dag grunnet avstand, så gå ikke så mye med den.

Under meg over at en sekk som iføg beckmann selv skal vare til 7.kl, 164 cm) , jeg har vært i kontakt med dem også,  oppleves så trang som skolesekk.

Hun ønsker seg ny sekk, jeg hade håpet å slippe å kjøpe sekk hvert 2.år...

Hva gjør dere andre, og hva slags tips har dere på sekk? Kan jeg kjøpe noe nå som passer på ung.skolen også? Er vel ikke meningen hun skal få vondt av sekken? 

Anonymkode: aaa51...53e

Skrevet

Douchebag er vel det store nå, det er bra sekker! De er litt dyre, men det er vel bare et tidsspørsmål før hun kommer å vil ha noe kult uansett 😅 Synes du skal spørre hva hun kunne tenke seg.

Anonymkode: 1a30d...122

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Douchebag er vel det store nå, det er bra sekker! De er litt dyre, men det er vel bare et tidsspørsmål før hun kommer å vil ha noe kult uansett 😅 Synes du skal spørre hva hun kunne tenke seg.

De er dyre, stygge, upraktiske - og dere bidrar til kjøpepress. Betaler for et merke som tilfeldigvis er in for tida. 

Anonymkode: 36ad0...9c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

De er dyre, stygge, upraktiske - og dere bidrar til kjøpepress. Betaler for et merke som tilfeldigvis er in for tida. 

Hilsen gamlemor på 90 😅

Vi har ikke en sånn altså, men ser veldig mange rundt her har det. Når det blir ny sekk til ungdommen skal han selvfølgelig få bestemme selv hva han vil ha - DB er innenfor rimelighetens grenser. Verre da alle jentene på vestkanten skulle ha håndvesker til MANGE tusen og jakke til 6000 enn en DB til 2000 synes jeg. Beckmann koster en tusenlapp de, så er ikke så mye forskjell egentlig. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er akkurat like høy som datteren din og har sansen for beckmann street go, men det er også 26 L. Veldig solid sekk. 

Hvis 26 L er for lite finnes det tilsvarende beckmann sekk, street FLX 30/35 L

Anonymkode: a6353...972

Skrevet

Douchebag.

Anonymkode: a19c7...4ca

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hilsen gamlemor på 90 😅

Vi har ikke en sånn altså, men ser veldig mange rundt her har det. Når det blir ny sekk til ungdommen skal han selvfølgelig få bestemme selv hva han vil ha - DB er innenfor rimelighetens grenser. Verre da alle jentene på vestkanten skulle ha håndvesker til MANGE tusen og jakke til 6000 enn en DB til 2000 synes jeg. Beckmann koster en tusenlapp de, så er ikke så mye forskjell egentlig. 

Går an å være fornuftig i enhver alder.

Skrevet

Enig med de som Sier DB (Douchebag)

Anonymkode: 0933b...876

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Enig med de som Sier DB (Douchebag)

Anonymkode: 0933b...876

Ja, følg flokken og bidra til kjøpepress!

Skrevet

DB (doucebag) ❤️ super sekk. Vi har flere i familien og vi er kjempefornøyd.

Anonymkode: 8f331...062

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ja, følg flokken og bidra til kjøpepress!

Hvorfor i alle dager er det kjøpepress? TS skal jo kjøpe en sekk, og vi foreslår en.

Her i området har 98% av ungene Douchebag, både på ungdomsskolen og videregående. Hvis du tenker over hvor godt den holder seg, og hvor mange år den kan brukes fremover uten å bli barnslig, blir den brått mye billigere enn omtrent alt annet på markedet. I tillegg kjempepraktisk ved reise og til stort sett alt annet bruk enn på skolen. Ungene synes den er kul i tillegg til at den er så praktisk- det er vinn vinn. 

Hvis du derimot er veldig opptatt av å IKKE ha det samme som alle andre, så for all del. Vi har hadd Beckmann og alskens sekker opp gjennom, ungdommenes Douchebag er så kul og praktisk at vi foreldre har kjøpt oss vi også (i annen størrelse og farge, riktignok.) 

Anonymkode: a19c7...4ca

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Alle mine 3 har DB. De er veldig fornøyde. Jeg liker spesielt at de er vanntett, for ungene tok jo aldri på det regntrekket som fulgte med alle sekkene vi hatt fra Beckmann.. de er romslig og ergonomisk. 

Anonymkode: 5849b...1d5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Her tar du feil, sekkene er meget praktiske! Såå dyre er de heller ikke. Et meget godt kjøp til mine ungdommer. 

Anonymkode: 51818...2db

• Nyttig 1
Skrevet

Vi gikk for Beckman Urban. 30l og god plass. Planen er å ha den ut ungdomsskolen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...