Gå til innhold

Pynter dere til høsten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg pynter til høst, gjorde det i går faktisk 😊 Jeg hang opp nye gardiner som var litt oransj/brun fargede og la på nye duker/løpere på bordene som var oransje. Syns det er fint med litt høstfarger. Også la jeg vekk pleddene som var i pastellfarger og hentet opp et stort grått ullteppe, og et sherpapledd i høstfarger og la de i sofa'n. 

Har også fjernet litt pynteting i pastelfarger, slik som telysholdere og byttet de ut med telysholdere med høstmotiver.

Anonymkode: 7fc44...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er en høst pynter.. og jeg liker litt dill og dall

Har 2 lysfat med kongler, eikenøtter, kastanjenøtteter, pinsvin, pyntesopp, lys i høstfarger

Kjøpt meg lyslenke med og høstløv som ligger oppå en hylle som gir en fin stemning sammen med litt høstpynt som pyntesopp mm

20230916_225216.thumb.jpg.af7d03fee6a83c667070b12317e9e877.jpg20230916_194957.thumb.jpg.7b6467e2b8a9206bf87f7879569019fd.jpg20230910_183227.thumb.jpg.2fe34629bdbbc5dff40501874ec8aa00.jpg

Noen puter og noen pledd i høstfarger

Noen små gresskar 

Lite som skal til, finnes jo mye inspirasjon på nettet og pinterest 

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 5
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint og stemningsfullt @skreppamedleppa 🥰

Ja jeg tar vekk noe av sommerfargene jeg har på ting og pynter litt med høstfarger. Lysfat. levende lys, pledd, puter,  osv

Anonymkode: e395c...5e6

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

I så fall med hva? Trenger litt inspirasjon 😊

Anonymkode: f72a6...cf9

Ja😍 . Skifter ut sommerlige ting på lysfatet med høstlige ting , pluss kubbelys i høstfarger . Kjøper inn røsslyng i spreke farger å lager en sammenplanting eller setter de litt her og der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skreppamedleppa skrev (1 time siden):

Ja jeg er en høst pynter.. og jeg liker litt dill og dall

Har 2 lysfat med kongler, eikenøtter, kastanjenøtteter, pinsvin, pyntesopp, lys i høstfarger

Kjøpt meg lyslenke med og høstløv som ligger oppå en hylle som gir en fin stemning sammen med litt høstpynt som pyntesopp mm

20230916_225216.thumb.jpg.af7d03fee6a83c667070b12317e9e877.jpg20230916_194957.thumb.jpg.7b6467e2b8a9206bf87f7879569019fd.jpg20230910_183227.thumb.jpg.2fe34629bdbbc5dff40501874ec8aa00.jpg

Noen puter og noen pledd i høstfarger

Noen små gresskar 

Lite som skal til, finnes jo mye inspirasjon på nettet og pinterest 

Så koselig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har byttet til tykkere og lunere gardiner med farge. Bruker hvite, tynne om sommeren. 

Ellers har jeg samme puter og pledd som om sommeren. 

Anonymkode: 38f4e...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pynter inne og ute med naturmaterialer, høstfarger på lys og servietter. Lyslenker ute og inne. Høsten er den tida jeg pynter mest bortsett fra jul da. 

Anonymkode: f9848...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så fint og stemningsfullt @skreppamedleppa 🥰

Ja jeg tar vekk noe av sommerfargene jeg har på ting og pynter litt med høstfarger. Lysfat. levende lys, pledd, puter,  osv

Anonymkode: e395c...5e6

Entern skrev (7 timer siden):

Så koselig 😊

Jo takk for det, er nok en liten sucker for "hygge" og høstkos mini-graphics-christmas-772117.gif.3b22db94fa2ae3ef617bcfc7b1249df7.gif 🧡🍁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg pynter kun til jul. Ellers er alt likt :) er minimalist, men liker farger, så har lite pynt, men pynten jeg har er jeg glad i. For meg blir det for styrete å skulle bytte sesonger og oppbevare dekor (alt jeg har utenom jul står fremme). Hvert til sitt, men jeg ser ut av vinduene og blir raskt minnet på hvilken sesong det er.

Anonymkode: 859ab...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger litt forandring og pynter litt i de ulike årstidene. Synes det er koselig med høstpynt i hjemmet og forandring med farger :)

Anonymkode: d5a5a...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Nei, men skulle ønske jeg gjorde det! Tid, motivasjon og økonomi strekker ikke helt til. Men kanskje etterhvert... Var i alle fall skikkelig fint det du la ut @skreppamedleppa 😍

Det skal dog sies at jeg skifter gardiner til høsten, samt har et lite lysfat der jeg bytter ut blomster med kongler. Så det kan vel kanskje anses som piiiittelitt pynting 🤪

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pynter til jul og litt til påske, men jeg har alltid et par potter med lyng utenfor nå som det er høst, det syns jeg pynter opp litt etter at sommerblomstene er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen gjør. Selv surver jeg hele høsten, blir ikke ok igjen før jeg kan pynte til jul.

Anonymkode: 2ac0d...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Amatariel skrev (6 timer siden):

Nei, men skulle ønske jeg gjorde det! Tid, motivasjon og økonomi strekker ikke helt til. Men kanskje etterhvert... Var i alle fall skikkelig fint det du la ut @skreppamedleppa 😍

Det skal dog sies at jeg skifter gardiner til høsten, samt har et lite lysfat der jeg bytter ut blomster med kongler. Så det kan vel kanskje anses som piiiittelitt pynting 🤪

Tusen takk for det:blomst:

:høst:

Er litt kos med pøøønt🧡

Jeg får alltid litt sånn sorg over at favoritt tidrn min (sommeren) er over, og vi går mørkere og kaldere tider i møte men jeg har funnet ut at å gjøre det hjemmekoselig og skifte litt og lage det litt høstkoselig hjemme funker faktisk ganske bra, og jeg er såpass enkel at alt som kan funke mot høst blues det gjør jeg...

Men litt kongler og noen andre gardiner gjør susen så jeg vil si du er en høst pynter du også 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å gjøre det, men i år har jeg vært mer opptatt av å rydde ut av kjelleren og andre steder, for å kvitte meg med ting. 

Jeg gjør det enkelt, med noen nye lys i lysfat, sammen med annen pynt og tar frem duker i orange, lilla og eventuelt brunt. Det hender at jeg legger litt oasis i en skål, dekker det med selvplukket mose og plasserer lys i, samt noen høstaktige ting for dekorasjoner jeg kjøpte på Nille for minst 10 år siden. Andre ganger finner jeg frem en skål som jeg lager en lav sammenplanting i og pynter med noe høstfarget stasj som jeg har liggende - kanskje en sløyfe rundt og litt kobber/ gulltråd, noe orange, noe grønt, noe lilla eller blålilla.  Rognebær, tredd på en streng er også fint tilbehør.

Kjøper gjerne litt lyng også, enten jeg vil bruke det ute eller som en del av en dekorasjon inne. 

Tidligere var det en del av jobben min å lage dekorasjoner og sammenplantinger, så jeg vet hva jeg kan gjøre for en billig penge. 

Glemte å få med at jeg slenger frem litt pledd i sofaen, slik at man kan riktig kose seg, mens man fyrer i ovnen. 

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en årstidspynter! Jeg har lysfat, blomster og litt pynt som kommer frem i de ulike årstidene; høst, vinter, vår, sommer. Vår og sommer går egentlig litt i det samme. Ellers pynter jeg spesielt til; jul, påske, 17.mai og Halloween.

Anonymkode: 77505...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...