Gå til innhold

Impriginering av sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heii, jeg har kjøpt meg et par med uggs tøfler som jeg gjerne vil impriginere da jeg skal bruke disse ute også. Siden vi har såpass mye forskjellige sprayer hjemme, har jeg ikke giddi og gått til innkjøp av enda en ny spray.

Jeg brukte derfor en spray fra bianco sin egen butikk som var i svart, som var til skinn og lær. Da den ble topp gikk jeg bare samme flakse bare at denne var i skum. Dette trakk så inn i skoen, men ble ikke flekkete. De ble bare litt mørkere i stoffet.

Er dette noe som er normalt, at de blir litt mørkere og går dette seg til?

Anonymkode: c2726...89e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Heii, jeg har kjøpt meg et par med uggs tøfler som jeg gjerne vil impriginere da jeg skal bruke disse ute også. Siden vi har såpass mye forskjellige sprayer hjemme, har jeg ikke giddi og gått til innkjøp av enda en ny spray.

Jeg brukte derfor en spray fra bianco sin egen butikk som var i svart, som var til skinn og lær. Da den ble topp gikk jeg bare samme flakse bare at denne var i skum. Dette trakk så inn i skoen, men ble ikke flekkete. De ble bare litt mørkere i stoffet.

Kva betyr denne setningen? 

Anonymkode: a4e33...0ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kva betyr denne setningen? 

Da den svarte sprayen gikk TOM brukte jeg den andre hvite som var skum. Men er det normalt at de blir mørkere?

• Liker 1
Skrevet

Ja, semsket blir mørkere når det blir fuktig. 

Anonymkode: 5a78d...dc1

Skrevet

Ja, semsket blir mørkere når det blir fuktig. 

Anonymkode: 5a78d...dc1

Men går dette over etter litt tid? Vil ikke at de skal være så mørke. De har tørka nå

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis ikke skoene var svarte burde du ikke brukt spray til svart

Anonymkode: e9cca...ddd

Skrevet

Men går dette over etter litt tid? Vil ikke at de skal være så mørke. De har tørka nå

Er det semska skinn? 

Viss dei har tørka allereie, og er mørke, så er det nok vanskeleg å endre på 😕 

Skrevet

Hvis det ikke er goretex, blir det jo ikke goretex bare av å impregnere dem. Altså, man må da ha goretexsko som man så impregnerer. Skoene blir i beste fall lett vannavstøtende. Tøfler med slikt overmateriale er ikke laget for goreteximpregnering, og dermed får du et slikt resultat som du har fått nå. Det kommer nok ikke til å gå bort.

Anonymkode: 1d5e0...4fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...