AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #1 Skrevet 16. september 2023 Min nærmeste nabo i etasjen der jeg bor virker så utrolig sur og muggen hele tiden. Er hver jævela gang jeg måter på han så ser han bare så vidt på meg og få ganger sier hei. Stygge blikk lange veier også. Æsj jeg skjønner ikke hva som er poenget? Her om dagen ringte jeg på oss han pga støy fra en leilighet, og det var seriøst helt jævelig. Virka som om han bare ville slenge døra i trynet mitt. Er jo naturlig at vi møter på hverandre siden vi bor ved siden av hverandre, men sånt som det her orker jeg bare ikke. Prøver liksom å være litt hyggelig men så er det bare shitty vibes og dritt tilbake. Bør vel gå an å oppføre seg normalt hyggelig mot folk, i alle fall naboer rundt? Anonymkode: abf5e...42b
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #2 Skrevet 16. september 2023 Må du hilse på han, da? Jeg har også noen naboer som ikke er så veldig hyggelige/utadvendte. Unngår å hilse på, unngår å bruke energi på det. Anonymkode: 69c53...f06 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #3 Skrevet 16. september 2023 Hvorfor lar du deg påvirke av naboen på den måten? Jeg hilser på naboene, men hvis de ikke vil hilse tenker jeg ikke det har noe med meg å gjøre. I en setting du klager på bråk er det kanskje ikke helt unaturlig at han ikke var overstrøøm positiv. Anonymkode: f01e8...99b 6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #4 Skrevet 16. september 2023 Jeg sier hei, men rister på huet av dårlig holdning og ser da bittelitt oppgitt ut, som om det er dørgende kjedelig, mens jeg smiler og sier i hodet (og noen ganger rett ut) "ja, det er jo opp til deg, ha en fin dag" Og så går jeg videre Anonymkode: e3d43...d51
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #5 Skrevet 16. september 2023 Hvorfor ringte du på hos han når det var bråk fra en annen leilighet? Anonymkode: ee6ee...50d 6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #6 Skrevet 16. september 2023 Kanskje han bare har den mannlige ekvivalenten til RBF? Du reagerer jo bare på at du mener at han ser sur ut og ikke sier så mye, og har ikke noe konkret holdepunkt for at han faktisk er muggen og sur. Du kommer med mye føleri, det er ikke en fasit. Anonymkode: d9817...16b 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #7 Skrevet 16. september 2023 Har en styreleder som er sånn. Aldri gjort han noe, sagt noe. Men stygge sure blikk og sur tone, aldri hilser eller noe. Skulle tro han var en trassig barnehageunge. Barnslig som få. Anonymkode: 1936b...9e2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #8 Skrevet 16. september 2023 Men… du vet jo ingenting om han, annet enn at dere deler etasje? Kanskje han bare ikke liker «folk», kanskje han har helseproblemer, kanskje du minner han på noe leit eller dumt fordi du ligner på noen? Nå har du prøvd. Og du kan gå tilbake til å bare si hei eller nikke når dere møtes i gangen. Anonymkode: 10611...589 1
Eva-Lena Skrevet 16. september 2023 #9 Skrevet 16. september 2023 Høres ut som ene naboen jeg har hatt i 30 år. Han hilser ikke om vi så går forbi hverandre med 1 meter mellom oss. Han har vært sånn i alle år, så jeg bryr meg ikke lenger. Bare ler av han faktisk. For mange år siden da dette boligfeltet vi bor på var 2-3 år «gammelt» så hadde vi ett møte alle som bodde her. Vi ble enige om hva vi skulle gjøre på en felles jordflekk og det ble til enighet om lekeplass. Dette var denne naboen uenig i, han hadde ikke barn og skulle ikke ha det heller. Da tok en annen nabo av meg ordet og ba den gubben «dra til helvete. Du har vært syr og grinete heøt siden du flyttet hit og sånne som deg liker vi ikke»😂 Vi var mange som var enige, men tydeligvis lærte han ikke noe av det. TS: Bare gå forbi han, mest sannsynlig vil han aldri endre seg.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #10 Skrevet 17. september 2023 Vi har også en særing i borettslaget, men her er det snakk om tomanns- og firemannsboliger, så unngår han lett. I starten hilste vi på alle, men av og til bare ignorerte han at folk hilste, andre ganger sa han hei. Tenker at han sliter nok med sitt, og lar det ikke påvirke meg i det hele tatt. Bare ignorer naboen din 😊 Anonymkode: e6bf9...3ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå