Gjest Fantasiløs Skrevet 22. januar 2006 #1 Skrevet 22. januar 2006 Det er etter et lite baby-besøk at min samboer fikk enda mer lyst på baby, og han da sa at han ikke skulle kjøpe kondomer. For de som ikke vet,så har jeg nettopp slutta på pilla,men sambo vill bruke kondom fram til april-mai for det passer best å begynne å prøve da. Men nå har han da forandret mening Jeg er kjempe gla for det selvfølgelig! =) Og melder meg da som ordentlig prøver =) Som jeg også har sagt før, så kommer vi til å ta ting rolig, uten å stresse med å teste når EL er og slikt. Lykke til alle sammen
KathrineS Skrevet 22. januar 2006 #3 Skrevet 22. januar 2006 Heldige deg!!! Vi er nesten i samme situasjon... Jeg har sluttet på pilla, men vi skal starte prøvinga i april, så bruker kondom frem til da... Jeg har innstilt meg på at vi venter til april, men har såklart veldig lyst nå da! Skal prøve å være tålmodig. Jeg har et vikariat som går ut 20.mars, så kan være greit å vente og se til da. Er ganske sikker på at jeg får forlenget, men likevel... vi har litt lyst å vente til 2007 med å få babyen, så hvis vi starter i slutten av april og det skulle bli klaff på første forsøk så blir det fødsel i januar. Kan være greit ;o) Vet jo aldri, kanskje tar det laaang tid å bli gravid... vanskelig å si! Gleder meg uansett til å prøve!!! Lykke til til deg!!
Gjest Fantasiløs Skrevet 22. januar 2006 #4 Skrevet 22. januar 2006 Hei! Ja det var sånn vi tenkte også! Men nå forandret jo sambo mening, og det gjør ikke meg noe Er så utålmodig jeg nå så! Lykke til når det blir din tid med å prøve! Synes det er deilig bare å tenke på at jeg ikke tuller med kroppen med de pillene jeg! Stor klem
KathrineS Skrevet 22. januar 2006 #5 Skrevet 22. januar 2006 Hei! Ja det var sånn vi tenkte også! Men nå forandret jo sambo mening, og det gjør ikke meg noe Er så utålmodig jeg nå så! Lykke til når det blir din tid med å prøve! Synes det er deilig bare å tenke på at jeg ikke tuller med kroppen med de pillene jeg! Stor klem ← Ja, enig... greit å slippe å tenke på de pillene, og å få kroppen i normal "gjenge" igjen Så vet jeg at kroppen har godt av å "styre syklusene" selv
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2006 #8 Skrevet 25. januar 2006 (endret) Jeg har innstilt meg på at vi venter til april, men har såklart veldig lyst nå da! Skal prøve å være tålmodig. ← Samme her Endret 25. januar 2006 av Epica
Gjest Gjest_pus_* Skrevet 25. januar 2006 #9 Skrevet 25. januar 2006 Min lage sa at det var lurt å prøve med en gang man slutter på piller. Det kan visst skje at man slipper flere egg sånn i starten..... Men min erfaring er at det tok tid før eggløsning kom i gang. Er kanskje individuelt. Uansett lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå