AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #1 Del Skrevet 16. september 2023 Vi skal få innstallert varmepumpe snart og jeg har sett på varmepumpe hus, det finnes ikke så mange men… Utedelen blir nokså synlig så derfor jeg vil ha varmepumpe hus, for synes det blir penere med den enn uten. Hva slags varmepumpe hus har dere, som har varmepumpe? Anonymkode: 0ab12...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #2 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg har bygget selv, da fikk jeg noe som ser bra ut med huset mitt. Anonymkode: d1ae9...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #3 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har bygget selv, da fikk jeg noe som ser bra ut med huset mitt. Anonymkode: d1ae9...bd2 Er ikke handy🥴 Anonymkode: 0ab12...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #4 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke handy🥴 Anonymkode: 0ab12...a45 Nei, da er kanskje ikke det en mulighet. Anonymkode: d1ae9...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #5 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er ikke handy🥴 Anonymkode: 0ab12...a45 https://www.monter.no/byggeprosjekter/diy-hage-og-uterom/varmepumpehus/ Her finner du innkjøpsliste, og steg for steg forklaringer på byggingen. Akkurat dette koster ca 7-800 kr i materialer. Ellers selger veldig mange leverandører av varmepumper også varmepumpehus. Vi fikk tilbud om ett til ca 2500 kr, men valgte å bygge selv. Anonymkode: bbcd5...bec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #6 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): https://www.monter.no/byggeprosjekter/diy-hage-og-uterom/varmepumpehus/ Her finner du innkjøpsliste, og steg for steg forklaringer på byggingen. Akkurat dette koster ca 7-800 kr i materialer. Ellers selger veldig mange leverandører av varmepumper også varmepumpehus. Vi fikk tilbud om ett til ca 2500 kr, men valgte å bygge selv. Anonymkode: bbcd5...bec Det blir for dyrt å lage selv🤔 Tenkte maks 1500-2000. Anonymkode: 0ab12...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #7 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det blir for dyrt å lage selv🤔 Tenkte maks 1500-2000. Anonymkode: 0ab12...a45 For dyrt å lage selv? 7-800 i materialer? Anonymkode: b83b7...4d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 16. september 2023 #8 Del Skrevet 16. september 2023 Megaflis har varmepumpehus til under 2000 kr. https://www.megaflis.no/varme--klima/inneklima/varmepumper/overbygg-i-ubehandlet-tre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #9 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For dyrt å lage selv? 7-800 i materialer? Anonymkode: b83b7...4d5 Så feil, sorry. Men uansett som jeg skrev, er ikke handy. Anonymkode: 0ab12...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #10 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Så feil, sorry. Men uansett som jeg skrev, er ikke handy. Anonymkode: 0ab12...a45 Du ville uten tvil klart å bygge dette selv hvis du hadde hatt lyst til å prøve, men at du ikke vil gjøre det er naturligvis helt ok. Men da må du også betale kostnaden av å kjøp og eventuell montering. Det er ulike størrelser på utedelene, og du må finne et pumpehus som passer din utedel. Husk at du må ha godt med rom rundt enheten! Avstanden mellom pumpehus og enhet må være minimum 10 cm i front, og minimum 15 cm avstand på sidene. https://www.boligsmart.no/guide/varmepumpehus Anonymkode: bbcd5...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå