Gå til innhold

Venninnetur til Gdansk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har planlagt venninnetur til Gdansk neste helg og så har jeg greid å brekke ankelen så humper rundt på krykker. Har veldig lyst til å reise, men er nå usikker på om jeg bør dra. Hva ville dere gjort i en sånn situasjon?

Anonymkode: 7a003...d3e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vell helt an på hva planene deres er der nede,er det en rolig tur med shopping,spa og slikt ville jeg dratt, er det en fylletur ville jeg ikke dratt

Skrevet

Planen er SPA, shopping og litt festing og uteliv. Jeg er bare så redd for å snike de andre da jeg ikke får så raskt på krykker. Men samtidig har jeg veldig lyst til å reise.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

festing og uteliv

Du får bare ta en tur senere, peniskarusellene der nede blir ikke borte med det første. ;) 

Anonymkode: e5931...d84

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Planen er SPA, shopping og litt festing og uteliv. Jeg er bare så redd for å snike de andre da jeg ikke får så raskt på krykker. Men samtidig har jeg veldig lyst til å reise.

Spa og restaurant går vel greit? Ville nok droppa den hardeste festinga akkurat denne turen, men hvis du har fine venninner (som kan hjelpe deg litt her og der) går det vel greit? :)

Anonymkode: 00d3a...80f

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du får bare ta en tur senere, peniskarusellene der nede blir ikke borte med det første. ;) 

Hæ?

• Liker 3
Skrevet

Gdansk er ganske lite, så det blir ikke lange distansene for deg med krykker. Du kan jo chille på en kafé eller hotellrommet dersom de andre skal gå lenge på shopping eller lignende.

Anonymkode: c22b8...7cf

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hæ?

Når kvinner snakker om å "feste" og oppleve "uteliv" på sånne steder så betyr det stort sett å ri peniskarusellen og få kjepp i dåsa.

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Når kvinner snakker om å "feste" og oppleve "uteliv" på sånne steder så betyr det stort sett å ri peniskarusellen og få kjepp i dåsa.

Enig,

Hadde jeg vært kvinne og opptatt av mitt gode navn og rykte hadde jeg styrt unna å reise til Gdansk.

Anonymkode: fa8b4...8d4

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det kjenner ikke jeg meg igjen i, har vært på flere venninneturer 😅

Anonymkode: 1033a...938

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig,

Hadde jeg vært kvinne og opptatt av mitt gode navn og rykte hadde jeg styrt unna å reise til Gdansk.

For noe tull

Anonymkode: 40eba...fae

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

For noe tull

Trodde du hadde lest denne tråden:

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Trodde du hadde lest denne tråden:

Hæ?

Skrevet
On 9/16/2023 at 7:29 AM, AnonymBruker said:

Vi har planlagt venninnetur til Gdansk neste helg og så har jeg greid å brekke ankelen så humper rundt på krykker. Har veldig lyst til å reise, men er nå usikker på om jeg bør dra. Hva ville dere gjort i en sånn situasjon?

Kan bli en utfordring med krykker på brostein, men mesteparten av shoppingen i Gdansk er lagt til store kjøpesenter, så det bør går helt fint. Dessuten er det billig med taxi der borte. Du må neste bestemme selv. For min del, hadde jeg blitt hjemme om jeg ser at jeg blir en begrensing for de andre i reisefølge.

Anonymkode: ff7ea...5cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...